boski język męża ikselki

291. Data: 2009-04-27 17:38:27

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>
news:gt4ql0$aln$2@atlantis.news.neostrada.pl

> Owszem, przyglądam się ludziom, ale nie według tego klucza, który
> próbujesz mi tu wmówić.
>
> Poza tym - jak zwykle wypaczyłaś sens, manipulantko.

manipulardo ;)

saulo

292. Data: 2009-04-27 17:41:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:36, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>news:e12be95d-7be9-4ac8-94c8-58272
d...@d...googlegroups.com

> [...]
>
> śmiało, co jeszcze kojarzy ci się z kurami, wyrzuć to z siebie w jednym
> miejscu ;)

A to to już raczej owe qry z siebie wyrzucają - a żeby to w jednym ;-
PPP

> (co popijasz?)

Co czy czym?

293. Data: 2009-04-27 17:43:13

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:38, "Saulo" <s...@l...po> wrote:

> manipulardo ;)

O, przepraszam: właśnie schudłam ponad kilogram. Rower i steper
działają istne cuda - plan wykonam przed terminem.

294. Data: 2009-04-27 17:46:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:18, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>news:a04c9e28-27c2-45b6-ae5e-12d6b
4...@f...googlegroups.com

> [...]>> Oprócz tego na pewno na zdrowie nie wyszło jej aspirowanie do

> [...]
>
> ...arystokratyczności... :)
>
> A arystokracji to wyszło na zdrowie

Jak najbardziej: jest jej więcej o trzy osoby.

> w odróżnieniu od aspirującej?

To Twoje poboż... upsss... życzenie ;-PPP

295. Data: 2009-04-27 17:46:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Przyglądałaś się moim dłoniom

Aha!

>(powód dla mnie do dziś jest zagadką)

Jako i dla mnie! :)

> Co do brylantów - jak widzę to właśnie one (!!!) w moich wypowiedziach
> najbardziej Cię pochłonęły

Mnie? Raczej Ciebie. Ja nie odróżniam brylantów od szkła. Gdyby nie
Twoje tu wygłupy, nie wiedziałabym, że mogą być aż tak ważne w życiu.

Ewa

296. Data: 2009-04-27 17:47:14

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

[...]
> Gdyby nie
> Twoje tu wygłupy, nie wiedziałabym, że mogą być aż tak ważne w życiu.

Piosenki nie słyszałaś?

Saulo

297. Data: 2009-04-27 17:49:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea <e...@p...fm>
>
> [...]
>
> Piosenki nie słyszałaś?

Film kiedyś oglądałam, ale myślałam, że to komedia była. ;)

Ewa

298. Data: 2009-04-27 17:52:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Czyli co: koniunkturka Ci się zmieniła i od razu jakoś tak zgłupiałam,
> nie?

Ty, jak widzę też - Mistrzyni Trafnego Wnioskowania. :)

Ewa

299. Data: 2009-04-27 17:59:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Tylko w południe.

Wątły coś ten korzeń.

--
Pozdrawiam - Aicha

300. Data: 2009-04-27 18:04:13

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> I słuszna ta emotka. Ekshibicjonizm psychiczny jak najbardziej jest
> dewiacją.
>
> "Reakcja ofiary ma dla dewianta ogromne znaczenie. Zastraszenie,
> zainteresowanie i zawstydzenie sprawiają mu dużą rozkosz, natomiast
> reakcja obojętna budzi rozczarowanie."

Kto tu niby jest ofiarą a kto dewiantem?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...