Wrogom dedykuję :-)

1. Data: 2009-04-23 11:32:32

Temat: Wrogom dedykuję :-)
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kto bez żadnego przymusu bierze do siebie moją sygnaturkę, w
odpowiedzi żądając obiecanej miłości, znaczy że sam siebie już
wcześniej, bez żadnego mojego udziału, wpisał na listę moich wrogów w
nim samym funkcjonującą, i to na pierwszej i jedynej, honorowej
pozycji.
Ja listy swoich wrogów nie tworzę - tworzą ją oni sami, w sobie
samych :-)
I na tym właśnie polega przewrotność i mądrość tej sygnaturki :-)

Pozdrawiam wszystkich wrogów.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"
:-P

2. Data: 2009-04-23 11:40:40

Temat: Re: Wrogom dedykuję :-)
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

Iksełko- ta sygnaturka jest wewnętrznie sprzeczna.

Chiron

3. Data: 2009-04-23 11:58:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> --
> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"

> Iksełko- ta sygnaturka jest wewnętrznie sprzeczna.

jaki pan taki kram...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

4. Data: 2009-04-23 12:28:17

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 13:40, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]
>
> --
> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału"

> Iksełko- ta sygnaturka jest wewnętrznie sprzeczna.

Rozumiana wprost - na pewno. Dlatego dedykowana moim wrogom - bo są
prości, żeby nie powiedzieć prymitywni... :-)

5. Data: 2009-04-23 12:48:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta sygnaturka jest wewnętrznie sprzeczna.

Jakby nie było dojrzałość polega właśnie na łączeniu przeciwieństw i zgodę
na nie :-)))).

M.

6. Data: 2009-04-23 13:24:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Rozumiana wprost - na pewno. Dlatego dedykowana moim wrogom - bo są
> prości, żeby nie powiedzieć prymitywni... :-)

W takim razie wszyscy na P kolejno (się) odlicz!

Qra, tuż po P

7. Data: 2009-04-23 13:32:17

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby nie było dojrzałość polega właśnie na łączeniu przeciwieństw i zgodę
> na nie :-)))).

Ależ jestesmy dojrzali o od miesiecy godzimy sięna wszelakie
iksprzeczności ;)))

8. Data: 2009-04-23 13:42:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości
> Jakby nie było dojrzałość polega właśnie na łączeniu przeciwieństw i
> zgodę na nie :-)))).

Oczywiście. Mądrość jest głupia.

michał

9. Data: 2009-04-23 13:52:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądrość jest głupia.

Bywa tragicznie wręcz. Jestem najlepszym przykłądem :-)))

M.

10. Data: 2009-04-23 13:52:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszelakie iksprzeczności ;)))

Bo i coż nas to w sumie obchodzi.....

M.

Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...
Michałowi