Wrogom dedykuję :-)

41. Data: 2009-04-24 10:25:48

Temat: Re: Wrogom dedykuję :-)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>
news:gss40m$iun$1@news.onet.pl

> To teraz powiedz co konkretnie masz na myśli.
> I może wyartykułujesz wreszcie o co Ci chodziło z tymi worami.
[...]

Napisałem wystarczająco dużo.
Nie mam ochoty na więcej.
Odpadaj.

Saulo

42. Data: 2009-04-24 10:28:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To bardzo źle, że tworzysz zbędny i bezwartościowy szum informacyjny

Nie zrozumieliśmy się.
Powiedzmy, że jest do rozwiązania jakiś problem. Konkretny problem. Np.
problem dot. optymalnej obsługi jakiegoś klienta, czy np. problem
.....matematyczny.
Chodzę z tym problemem, wałkuję go (świadomie i nieświadomie), określam
dostępne rozwiązania i możliwości, pozyskuję kolejne informacje i dorzucam
je do całego kociołka i, z tego wydawałoby się bałaganu, uzyskuję czasami
całkiem ciekawe i zaskakujące rozwiązanie (pod warunkiem, że jestem wyspana
:-) )
Metoda, jak metoda. Bywa dosyć tworcza. I w dodatku jest mi dana przez
naturę.

M.

43. Data: 2009-04-24 10:30:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mysłałam.....
Pa

M.

44. Data: 2009-04-24 10:51:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli sama nic realnego nie tworzysz, lecz generując szum informacyjny
liczysz na odzew w postaci czegoś co ma ręce i nogi, aby to "zassać"
i wykorzystać.

Mam tylko nadzieję, że nauczyłaś się chociaż dziękować swoim ofiarom. ;)

--
CB

45. Data: 2009-04-24 10:55:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, dobre!

Dziękuję Ci Moja Ofiaro.

M.

46. Data: 2009-04-24 11:15:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachowaj podziękowania na lepszą okazję. ;)

--
CB

47. Data: 2009-04-24 11:55:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:05, medea <e...@p...fm> wrote:

> Więc znów piany nie bij.

Ty mi nie mów, czy mam się kąpać w pianie, czy nie - zduś swoją.

48. Data: 2009-04-24 11:57:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 11:54, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> No właśnie patrzę na to XLko jak na stado ptaków z upodobaniem
> rozdziobujących inne, bo maja innego koloru pióra w ogonie.
> I powiem szczerze, chyba tępa jakaś jestem, bo zrozumieć nie mogę, jak
> inteligentni ludzie dają się tak....wpuszczać...Na kolorowe piórka...
>
> M.

Dla ornitologa te sprawy sa zupełnie jasne...

49. Data: 2009-04-24 23:40:17

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Zachowaj podziękowania na lepszą okazję. ;)

uwiodła cie

--
"Truth or happiness. Never both."

50. Data: 2009-04-27 09:35:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej nie. :)

http://www.youtube.com/watch?v=oJxeu6-k8MY

--
CB

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> uwiodła cie

Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...
Michałowi