Michałowi

1. Data: 2009-04-22 22:27:39

Temat: Michałowi
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

... w dniu Jego Święta - przede wszystkim życzę powrotu weny i
znalezienia czasu (wspólnego) na to, co czeka na dokończenie od
daaawnaaa... czyli opowieści o peeedaaaałaaach!
:)))

--
Pozdrawiam - Aicha (taki zboczony facet)

2. Data: 2009-04-22 22:58:40

Temat: Re: Michałowi
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> ... w dniu Jego Święta - przede wszystkim życzę powrotu weny i
> znalezienia czasu (wspólnego) na to, co czeka na dokończenie od
> daaawnaaa... czyli opowieści o peeedaaaałaaach!
> :)))

Bardzo dziękuję za życzenia! Jesteś pierwsza. :D
Obiecuję, że dla rozbudzenia weny wyciągnę rower z piwnicy i nasmaruję w
nim, co trzeba oraz dmuchnę w niego, gdzie trzeba. Potem na niego wsiądę
i pojedziemy. :)))

michał

3. Data: 2009-04-23 09:18:28

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 00:58, michał <6...@g...pl> wrote:
> [...]
> Obiecuję, że dla rozbudzenia weny wyciągnę rower z piwnicy i nasmaruję w
> nim, co trzeba oraz dmuchnę w niego, gdzie trzeba. Potem na niego wsiądę

Rob co trzeba, i jak zechcesz, byle bylo z tego duzo usmiechow, co
najmniej takich, jak do tej pory :)

Wszystkiego dobrego :)

4. Data: 2009-04-23 09:25:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> [...]
> Obiecuję, że dla rozbudzenia weny wyciągnę rower z piwnicy i nasmaruję w
> nim, co trzeba oraz dmuchnę w niego, gdzie trzeba. Potem na niego wsiądę

a to ja się podłączam - wesołych świąt :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

5. Data: 2009-04-23 09:35:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego naj... Michale... (Wojciechu? Jerzy???? )

M.

6. Data: 2009-04-23 10:16:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> ... w dniu Jego Święta - przede wszystkim życzę powrotu weny i
> znalezienia czasu (wspólnego) na to, co czeka na dokończenie od
> daaawnaaa... czyli opowieści o peeedaaaałaaach!
> :)))

To i ja do życzeń dla Wojtka Jurka się dokładam.

Qra, i piórko z...

7. Data: 2009-04-23 12:11:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> a to ja się podłączam - wesołych świąt :)

Dziękuję i wedle życzenia odezwę się do Ciebie już po Bożym Narodzeniu.
Jeśli będziesz miał do mnie wcześniej jakąś sprawę (na przykład
dotyczącą lustracji), to mam nadzieję, że na odpowiedź poczekasz. Uff!
;D

michał

8. Data: 2009-04-23 12:14:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości:

> Rob co trzeba, i jak zechcesz, byle bylo z tego duzo usmiechow, co
> najmniej takich, jak do tej pory :)

> Wszystkiego dobrego :)

Dziękuję Ci, Haniu! Kocham Cię, choć nie ma nic, co mógłbym Ci wybaczyć!
:D

michał

9. Data: 2009-04-23 12:18:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości

> Wszystkiego naj... Michale... (Wojciechu? Jerzy???? )

Dzięki, dzięki, dzięki. Jest mi niezmiernie miło, że mogę dzisiaj od Was
życzenia odbierać. Wojtek z Jurkiem stoją za moimi plecami i też
dziękują. Myślą głupole, że to dla nich! ;DDD

michał

10. Data: 2009-04-23 12:25:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

> To i ja do życzeń dla Wojtka Jurka się dokładam.

> Qra, i piórko z...

Dzięqję w imieniu W i J! Szczególnie za piórko z.... Wybaczam Ci i
miłuję, jak zwykle! ;)

michał

W Łagiewnikach o wyzwiskach i przebaczaniu
cebe - marudziłeś na Super Nianię ...
Czarna księga komunizmu,czyli jak komuniści uwielbiali lud.
USA: Dyskryminacja ze względu na przekonania?
Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.