Michałowi

11. Data: 2009-04-23 15:28:09

Temat: Re: Michałowi
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze Ci Michale ;), wszystkiego co najlepsze!!!
Niech sie spelnia wszystkie Twoje marzenia, zwlaszcza te, ktore
Cie najbardziej zaskocza i uciesza :)

Pozdrawiam,
F.

12. Data: 2009-04-23 15:37:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 14:25, michał <6...@g...pl> wrote:

> Dzięqję w imieniu W i J! Szczególnie za piórko z.... Wybaczam Ci i
> miłuję, jak zwykle! ;)

...brunetki, blondynki,
ja wszystkie was, dziewczynki,
jako to piwo ostatnie
pośród pustawej skrzynki...

:-D

13. Data: 2009-04-23 15:50:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości
> Zycze Ci Michale ;), wszystkiego co najlepsze!!!
> Niech sie spelnia wszystkie Twoje marzenia, zwlaszcza te, ktore
> Cie najbardziej zaskocza i uciesza :)

Dziękuję, Fragilko, po stokroć! Mam kilka takich, z których już
zrezygnowałem - może właśnie te się spełnią... :*

michał

14. Data: 2009-04-23 16:47:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 17:50, michał <6...@g...pl> wrote:

> Dziękuję, Fragilko, po stokroć! Mam kilka takich, z których już
> zrezygnowałem - może właśnie te się spełnią... :*

Te południowe? - nieee, to se już newrati...
:-DDD

15. Data: 2009-04-23 19:21:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Dziękuję i wedle życzenia odezwę się do Ciebie już po Bożym Narodzeniu.
> Jeśli będziesz miał do mnie wcześniej jakąś sprawę (na przykład
> dotyczącą lustracji), to mam nadzieję, że na odpowiedź poczekasz. Uff! ;D

co będę czekał, wiem przecież co powiesz :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

16. Data: 2009-04-23 20:09:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> ... w dniu Jego Święta - przede wszystkim życzę powrotu weny i
> znalezienia czasu (wspólnego) na to, co czeka na dokończenie od
> daaawnaaa... czyli opowieści o peeedaaaałaaach!
> :)))

I ja się dołączam do życzeń.

Niech NLP zawsze będzie z Tobą! ;)

Ewa

17. Data: 2009-04-23 20:13:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a to ja się podłączam

Już myślałam, że do opowieści o pedałach. ;)

Ewa

18. Data: 2009-04-23 22:03:48

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co będę czekał, wiem przecież co powiesz :)

Więc obaj jesteśmy już przewidywalni...
Ale przecież nie tylko kobiety zmienne są. :)

michał

19. Data: 2009-04-23 22:05:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Już myślałam, że do opowieści o pedałach. ;)

Co Ci też po głowie chodzi?... ;)

michał

20. Data: 2009-04-23 22:08:36

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja się dołączam do życzeń.

> Niech NLP zawsze będzie z Tobą! ;)

Dzięki. To dobre życzenia. Juz po północy, cholera, nie mogę Ci już nic
wybaczyć! Sama miłość mi została. ;)

michał

W Łagiewnikach o wyzwiskach i przebaczaniu
cebe - marudziłeś na Super Nianię ...
Czarna księga komunizmu,czyli jak komuniści uwielbiali lud.
USA: Dyskryminacja ze względu na przekonania?
Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.