boski język męża ikselki

391. Data: 2009-04-29 17:43:44

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 19:10:21 +0200, medea napisał(a):

> Cieszę się, że w Twoim pryzmaty skupiają na czarno-biało. ;)
> I że to sprawia Ci tyle radości.
>
> Ewa

Pleciesz, a nie wiesz, co - tak aby pleść.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

392. Data: 2009-04-30 10:15:37

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości:

> Poziomy Twoich abstrakcji staja sie coraz abstrakcyjniej abstrakcyjne.
> A tusze, ze to jeszcze nie koniec Twoich abstrakcjowzlotow.
> :)

Niestety, chyba jestem u szczytu, za mało trenowałem. ;DDD
Nadwałbym się do programu "Miałem mieć talent". ;D

--
pozdrawiam
michał

393. Data: 2009-04-30 10:56:41

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 12:15, michał <6...@g...pl> wrote:
> Niestety, chyba jestem u szczytu, za mało trenowałem. ;DDD
> Nadwałbym się do programu "Miałem mieć talent". ;D

Wystarczy ze poczytasz troche psp, tu abstrakcje latajo jedna za
drugo ;)

A poza tym:
Moja wiadomosc byla zniknieta, gdzies w entym wymiarze usenetowym,
prawie dwie doby.
To tez troche jakas abstrakcja jest.
Ale przynajmniej nieco wyjasnia podwojne posty Iks.

394. Data: 2009-04-30 15:40:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prawie dwie doby.
> To tez troche jakas abstrakcja jest.
> Ale przynajmniej nieco wyjasnia podwojne posty Iks.

Tak. W przypadku Ikselki ta podwójność sprawia wrażenie. W myśl
abstrakcyjnej tezy, że zbyt wiele razy dwa jest zbyt wiele. :)

--
pozdrawiam
michał

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...