boski język męża ikselki

301. Data: 2009-04-27 18:08:43

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> w długi weekend lecę do Londka po herbatę - własnie mi
> się skończyła...

Tylko zarazy świńskiej nie przywlecz, bo trzeba Cię będzie izolować.
Byłaby wielka szkoda :>

--
Pozdrawiam - Aicha

302. Data: 2009-04-27 18:11:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> sugestywna i ma charyzmę. Skoro ja czegoś nie dostrzegam, to może po
> prostu nie ma czego: pospolita szarzyzna i miernota jest mało
> kontrastowa, a ja widzę tylko czarno-białe obiekty.

No właśnie właśnie, o to chodzi. Szarości też trzeba zauważać. :)

Ewa

303. Data: 2009-04-27 18:16:07

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Film kiedyś oglądałam, ale myślałam, że to komedia była. ;)

:)))))))

S.

304. Data: 2009-04-27 18:18:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> O, przepraszam: właśnie schudłam ponad kilogram. Rower i steper
> działają istne cuda - plan wykonam przed terminem.

No no, a to wszystko te tutejsze emocje, które musiałaś odreagować! :)

Ewa

305. Data: 2009-04-27 18:30:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A to to już raczej owe qry z siebie wyrzucają - a żeby to w jednym ;-
> PPP

Ale to naprawdę nie musisz za mną biegać po całym podwórku.

Qra

306. Data: 2009-04-27 18:31:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Tylko zarazy świńskiej nie przywlecz, bo trzeba Cię będzie izolować.
> Byłaby wielka szkoda :>

Ta to jakaś zmutowana

Qra, ale czasami to jak świnia

307. Data: 2009-04-27 18:58:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Regularnie? - to chyba dobrze?
> :-DDD

Opowiadać o tym na grupie o psychologii? To daje do myślenia...

--

Paulinka

308. Data: 2009-04-27 19:00:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Łał... Prowadzisz, niczym bluzgacz dzienniki, statystyki mojej
> działalności łóżkowej. Ale czy to na pewno zdrowe?

Wyobraź sobie, że z doskoku (tak jak dzisiaj czytam) i jestem w stanie
zarejestrować Twoje gorsze dni.

> Aisza prawdę Ci powie :-DD

Qra mi już wyjaśniła.
--

Paulinka

309. Data: 2009-04-27 19:04:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Od brylantów???????????? - w życiu!

Nie apropos milczenia.

> Tylko w południe.

No to nudno tam u Was. Spróbuj o zmierzchu na rozgrzanym piecu. Jest
ryzyko jest zabawa:)

--

Paulinka

310. Data: 2009-04-27 19:06:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Chyba trzeba: w długi weekend lecę do Londka po herbatę - własnie mi
> się skończyła...

OMG Liptona już w PL nie sprzedają?

--

Paulinka

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...