brokuły

1. Data: 2003-05-03 12:26:30

Temat: brokuły
Od: "Radek" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Radek mam na imie i pytanie

Jak zrobic domowym sposobem brokuły w panierce...

thx
pozdrawim swietnych grupowiczow
Radosław Wierciszewski

1. Data: 2003-05-03 12:58:42

Temat: Re: brokuły
Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> Radek mam na imie i pytanie
>
> Jak zrobic domowym sposobem brokuły w panierce...

> [...]
http://www.google.pl/groups?as_q=broku%C5%82y&num=10
&as_scoring=r&hl=pl&ie=U
TF-8&oe=UTF-8&btnG=Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as
_eq=&as_ugroup=pl.rec.ku
chnia&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_qd
r=&as_drrb=b&as_miny=200
3&as_minm=1&as_mind=1&as_maxy=2003&as_maxm=5&as_maxd
=3

musisz sobie posklejac, a jesli nie to w google.pl latwo znajdziesz
Pozdrawiam, Kasia S.

1. Data: 2003-05-03 13:07:29

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisal(a):

> Radek mam na imie i pytanie
>
>Jak zrobic domowym sposobem brokuły w panierce...

O, widze, ze estetyka kulinarna rodem z Makdonalda odnosi duze
sukcesy....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-03 13:10:40

Od: "Radek" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b...@4...com..
.

> O, widze, ze estetyka kulinarna rodem z Makdonalda odnosi duze
> sukcesy....

Nigdy nie jadam w McDonalds ,myslalem ,ze jestem na elitarnej grupie
kucharzy,ale ok dzieki

1. Data: 2003-05-03 13:21:23

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisal(a):

>Nigdy nie jadam w McDonalds ,myslalem ,ze jestem na elitarnej grupie

Elitarnej? Eeeee, chyba nie. Tutaj pisza ludzie co to lubia w kuchni
staci i garami sie zajmowac. To wszystko.

>kucharzy,ale ok dzieki

W jakiejs reklamie Makdonalda widzialem ostatnio jakas reklame
brokulow w panierce. Przypadkowa zbieznosc...?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-03 13:29:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O, widze, ze estetyka kulinarna rodem z Makdonalda odnosi duze
>sukcesy....

nic nie rozumiem....nie jadles brokulow w panierce ciastowatej? a
kwiatow cukinii? a cukinii samej? a kwiatow czarnego bzu? uo
matku bosku
:)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-03 13:30:17

Od: "Radek" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:q...@4...com..
.

> W jakiejs reklamie Makdonalda widzialem ostatnio jakas reklame
> brokulow w panierce. Przypadkowa zbieznosc...?
>
> Bylo cos takiego..faktycznie (pisze o McDonalds)...zbieznosc jest
przypadkowa..zaczalem czytac o brokulach w netcie...a ,ze strasznie lubie
wszystko smazone(np.w panierce) ,wiec pytam :-).

1. Data: 2003-05-03 13:30:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>W jakiejs reklamie Makdonalda widzialem ostatnio jakas reklame
>brokulow w panierce. Przypadkowa zbieznosc...?

no przyznaj sie, przyznaj...byles jadles, hrehrehre

Trys, co ostatnio byl w McD, bo niczego innego pod reka nie bylo,
a glodna bylam. wzielam....cole, hrehrehe

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-03 13:34:31

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>nic nie rozumiem....nie jadles brokulow w panierce ciastowatej?

No nie. Dosc dziwne mi sie w ogole wydaje smazenie brokulow. Do
lekkiego wrzywa dodawanie wielkiej ilosci tluszczu...? - tak na oko to
nieporozumienie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-03 13:35:56

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>no przyznaj sie, przyznaj...byles jadles, hrehrehre

Nie ;--). Bylem pare tygodni temu w celu zakupu jakiegos Happy Meala -
aby dostac zabawke (oby ich pokrecilo), ale brokulow nie jadlem.

>Trys, co ostatnio byl w McD, bo niczego innego pod reka nie bylo,
>a glodna bylam. wzielam....cole, hrehrehe

A ja zauwazylem jakis czas temu, po dwoch latach nieuzywania cukru, ze
kola wydaje mi sie byc za slodka.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Karpatka