budleja

21. Data: 2004-08-18 21:05:19

Temat: Re: budleja
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana napisał:

> Ale bede pamietac o przykryciu i przycieciu.

Wystarczy kopczyk z ziemi i stroisz.

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2004-08-18 21:05:59

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"
> Budleję mam od zeszłego roku i na wiosnę sporo pędów miała
> uschniętych (przemarznietych?), więc obcinanie okazało
> się obowiązkowe.
*****
Sprobuje ja przykryc na zime, bo u mnie tez zimy zimne ;-)
AniaK

23. Data: 2004-08-18 21:07:21

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana napisał:

> ********
> Uchhh, chcialabym zeby moja juz miala 2 metry ....
> :-)

Cierpliwość cnotą ogrodnika:-)
A tak poważnie ta budleja jest u mnie trzeci lub czwarty sezon.
Co wiosnę obcinam jej pędy i co rok wyrasta wieksza:-)

Pozdrawiam
Marta

24. Data: 2004-08-18 21:12:24

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A dlatego że one najlepiej się wysuszają na jesień i najfajniej je się
> zbiera do worów po ziemniakach, są zdrowe bez chorób ...

Połowa dębów w lasku koło mnie jes porażona mączniakiem.

Pozdrawiam
Bea

25. Data: 2004-08-18 21:34:39

Temat: Odp: budleja
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@g...pl...

> Połowa dębów w lasku koło mnie jes porażona mączniakiem.

To może trzeba zbierac z tej drugiej połowy :-)))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

26. Data: 2004-08-19 06:19:23

Temat: Re: Odp: budleja
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> To może trzeba zbierac z tej drugiej połowy :-)))))))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

:-))))

Pozdrawiam
Bea

27. Data: 2004-08-20 13:15:53

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam i posadzilam sobie niedawno kwitnaca budleje, ale wziela i
> przekwitla :-(
> Czy sciac pedy kwiatowe? Na logike sobie tak mysle ze powinnam sciac, ale
> czy ja wiem?
> Sciac czy nie sciac?
> Pozdrawiam
> Ania K

jak bedziesz je scinała bedą ciągle kwitły nowe a na wiosnę i tak wymarzną
Pozdrawiam Jacek

28. Data: 2004-08-31 19:43:19

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> zostaw na zimę około 20 cm patyczków, zasyp je liśćmi dębowymi i osłoń
matą
> lub jedliną aby wiatr nie rozwiał osłony.

Ja bym scianala dopiero po zimie - bedzie wyraznie widac do ktorego momentu
pedy przemarzly.

Mnie przemarznieta buddleja wypuscila dopiero w czerwcu ped od korzenia, a
juz chcialam ja wyrzucic.

Elfir

Pepino -ktos ma jakies informacje?
pergola-projekty