Sernik z brzoskwinami

1. Data: 2002-04-04 08:33:57

Temat: Sernik z brzoskwinami
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

SERNIK Z BRZOSKWINIAMI

SPOD
3 szkl maki
1 kostka masla
1 łyzka cukru
1 cukier waniliowy
5 żółtek
3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia

Wyrobic kruche ciasto i podzielic na dwie czesci.
Wiekszą czesc rozłożyć na blasze a druga do zamrazalki.

SER
1/2 kg sera
3 jajka
1 szkl cukru
1 cukier waniliowy
1/2 kostki masła
1 budyn smietankowy
1 puszka brzoswin (odcedzonych na sitku i pokrojonych w kostke)

Utrzce jaja z cukrem, dodac pozostale skladniki. Wymieszac.

PIANKA
5 białek ubić
1 szkl cukru
1 łyzka maki ziemn.

Piane ubic prawie na sztywno, dosypac powoli (ciagle ubijajac) cukier i
make.
Ukladac na blasze: ciasto kruche, ser z brzoswiniami, piane. Posypac
startym ciastem z zamrazalnika. Pic w 180 st.C ok 60 min.

Życzę smacznego :-)
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-04 08:49:11

Temat: budyn a sernik
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Prawie w kazdym przepisie na sernik [pieczony] widze koniecznosc dodawania
budyniu. Wytlumaczcie - po co?
barbara

1. Data: 2002-04-04 08:54:59

Temat: Re: budyn a sernik
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> Prawie w kazdym przepisie na sernik [pieczony] widze koniecznosc dodawania
> budyniu. Wytlumaczcie - po co?

Dla smakoszy budyniu...
Nienawidzę serników z budyniem.
Mój jest bez.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-04 09:10:28

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> Prawie w kazdym przepisie na sernik [pieczony] widze koniecznosc dodawania
> budyniu. Wytlumaczcie - po co?
> barbara

Przecież nie musisz dawac budyniu. Zrob tak jak lubisz. Przeciez kazdy
przepis mozna zmodyfikowac wg wlasnego uznania. Mnie budyn nie
przeszkadza, choc czesciej dodaje make ziemniaczana. A moja tesciowa
gotowane ziemnaki.
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-04 09:12:13

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>
> [...]
.
> Prawie w kazdym przepisie na sernik [pieczony] widze koniecznosc dodawania

To bylo oczywiscie pytanie prowokacyjne, nadal czekam na odpowiedzi osob
stosujacych budyn i umieszczajacyh go w przepisach.
Oczywiscie ja tez nie stosuje. Maczki ziemniacznej tez nie stosuje, proszku
do pieczenia takoz.
To wszystko zastepuja mi ugotowane ziemniaki.
barbara

1. Data: 2002-04-04 09:18:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
proszku
> do pieczenia takoz.
> To wszystko zastepuja mi ugotowane ziemniaki.

Ziemniaki ???
Ziemniaki to to samo co budyń lub mąka ziemniaczana tylko rozcieńczone
wodą...

1. Data: 2002-04-04 09:20:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...pl...

> [...]
> przepis mozna zmodyfikowac wg wlasnego uznania. Mnie budyn nie
> przeszkadza, choc czesciej dodaje make ziemniaczana. A moja tesciowa

ja robię takie i takie serniki, tzn z budyniem albo z mąką albo bez mąki i
budyniu
znam jeszcze przepisy z kaszą manną, ale mi nie smakują

wszytsko kwestia gustu, serniki z różnymi dodatkami zupełnie inaczej smakują
:)

Wkn

1. Data: 2002-04-04 09:25:43

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> wszytsko kwestia gustu, serniki z różnymi dodatkami zupełnie inaczej smakują
> :)
>
> Wkn

Otóż to :-)
--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Data: 2002-04-04 09:37:40

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> To bylo oczywiscie pytanie prowokacyjne, nadal czekam na odpowiedzi osob
> stosujacych budyn i umieszczajacyh go w przepisach.

Budyn jest dodawany do sernika jako odpowiednik maki ziemniacznej,
gotowanych ziemniakow i ma na celu podobnie jak te inne dodatki
polepszyc smak sernika.
Jest wygodny w uzyciu, bo z torebki (nie trzeba przecierac ugotowanych
ziemniakow) i dodatkowo daje posmak wanilinowy lub smietankowy.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-04 09:38:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
proszku
> do pieczenia takoz.
> To wszystko zastepuja mi ugotowane ziemniaki.

To już tylko jeden krok do ruskich pierogów.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

przyjecie na 30 urodziny
wygląd biszkopta
Nowe receptury na stronach Uczty Wegetariańskiej
jak zrobić sos salsa?
bolognese- tak tylko....