buef strogonow

1. Data: 2004-01-22 13:28:22

Temat: buef strogonow
Od: "Galka" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

szuka dobrego przepisu na Srtogonowa
jeżeli ktoś z wast posiada takowy sprawdzony na sobie
poroszę o niego

--
G. Gałczyński

1. Data: 2004-01-22 15:37:58

Temat: Re: buef strogonow
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Galka" <g...@p...com.pl>
> szuka dobrego przepisu na Srtogonowa
> jeżeli ktoś z wast posiada takowy sprawdzony na sobie
> poroszę o niego

Jeśli do sprawdzania na sobie to lepiej zacząć od szampana, miodu, czekolady
i takich tam różności.
No chyba, że ktoś jest "nienasycony" to jeszcze to zrozumiem.
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-23 14:48:03

Od: "Dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Galka" <g...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> szuka dobrego przepisu na Srtogonowa
> jeżeli ktoś z wast posiada takowy sprawdzony na sobie
> poroszę o niego
>
> --
> G. Gałczyński

Kupić polędwice(prawdziwą!!!!!) , pokroić w paski (nie za długie, nie za
krótkie), obtoczyć w mące, usmażyć na mocnym ogniu.Na patelni lekko zeszklić
cebulę (ja lubię jak jest pokrojona w dość szerokie paski (łódki)).Wszystko
wrzucamy do jednego rondla i dodajemy koncentrat pomidorowy (własnej roboty
, ze sklepu itp.) , teraz wszystko zależy od gustu , dużo rzadkiego
koncentratu=konsystencja zupy lub mało gęstego koncentratu=konsystencja
gęstego sosu.Dusimy to wszystko, doprawiamy solą,pieprzem , można dodać
bazylii.Na samym końcu dodajemy śmietanę. Najlepiej je się z kluskami
kładzionymi i zieloną sałatą.

1. Data: 2004-01-23 18:22:48

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-23 at 15:48, Dinki2099 wrote:

> [...]
> gęstego sosu.Dusimy to wszystko, doprawiamy solą,pieprzem , można dodać
> bazylii.Na samym końcu dodajemy śmietanę. Najlepiej je się z kluskami

A gdzie pieczarki ? I co do koncentratu mam watpliwosci...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-23 18:37:41

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pieczarki można dodać jak kto lubi.Koncentrat pomidorowy też się zgadza.
Najważniejsz nie używamy żadnego innego mięsa niż polędwica bo inaczej nie
będzie to buef.
W/w przepis jest jak najbardziej poprawny.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-01-23 18:58:58

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-23 at 19:37, Wojti wrote:
> [...]
> będzie to buef.
> W/w przepis jest jak najbardziej poprawny.

Larousse Gastronomique podaje, ze w boeuf strogonoff SA pieczarki, NIE
MA koncentratu. I ja w to wierze.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-23 19:54:46

Od: "Dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Larousse Gastronomique podaje, ze w boeuf strogonoff SA pieczarki, NIE
> MA koncentratu. I ja w to wierze.
Koncentrat można zastąpić dowolnym sosem pomidorowym, każdy może wypracowac
swój własny przepis.
A co do pieczarek to rzecz gusta , ja ich nie lubie w strogonowie.

1. Data: 2004-01-23 20:31:25

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-01-23 at 20:54, Dinki2099 wrote:
> Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomoci
> zgadza.
> inaczej nie

> Koncentrat można zastpić dowolnym sosem pomidorowym, każdy może wypracowac
> swój własny przepis.
> A co do pieczarek to rzecz gusta , ja ich nie lubie w strogonowie.

Ale pytanie bylo o boeuf strogonoff, a nie o to, co Ci smakuje... Nie
wspominajac o tym. ze to, co podales w przepisie, to nie byl strogonoff,
tylko wolowina w sosie pomidorowym...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-01-23 20:37:12

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 23 janvier 2004 ŕ 19:37:41, Wojti a écrit :

> Pieczarki można dodać jak kto lubi.Koncentrat pomidorowy też się zgadza.
> Najważniejsz nie używamy żadnego innego mięsa niż polędwica

Zgadzam sie...

> bo inaczej nie
> będzie to buef.

buef chyba tysz nie, raczej boeuf ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-23 20:41:59

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 23 janvier 2004 ŕ 21:31:25, All a écrit :

> Ale pytanie bylo o boeuf strogonoff, a nie o to, co Ci smakuje... Nie
> wspominajac o tym. ze to, co podales w przepisie, to nie byl strogonoff,
> tylko wolowina w sosie pomidorowym...

Z ust mi to wyjelas, strogonoffa sie nie dusi...

Ewcia

--
Niesz !

Szukam oryginalnego przepisu na Chinskie ciasteczka z wrozba.
utu
jhg
zalczenie
Przystawka na cieplo lub zimno.