bujają sie do mnie

1. Data: 2004-06-11 14:53:28

Temat: bujają sie do mnie
Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z kolesiami z podworka, chodzi o to, że od jakiegoś tygodnia
się do mnie czepiają*, a ja jakoś nie wiem co z tym zrobic, w pierdol im
raczej nie spuszcze bo 1.jestem sam, 2.dobrze zyja z kolesiami jeszcze
gorszymi, przed ktorymi juz nikt by sie za mna nie wstawil.
Gadać z nimi chyba też nie bede zaczynał, bo na bank sie zatnę, a poza
tym to co mogłoby to dać.
Jestem w jakimś dołku, chiałem pogadać dziś z psychologiem, ale
oczywiscie dlugi weekend,

PS.nie mam czasu teraz zeby miec jakies klopoty ze sobą

*czepianie sie wyglada w ten sposob ze ilekroc nie wycodze z klatki
(stoja 5 m. obok) slysze wyzwiska, strzelaja z palcow (jak z pistoletu)
wiem ze chyba najrozsadniej byloby ich olac ale jakos mi nie wychodzi

Jestem popierdolony?
--
tD

1. Data: 2004-06-11 15:39:34

Temat: Re: bujają sie do mnie
Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tyler Durden"
> [...]
> (stoja 5 m. obok) slysze wyzwiska, strzelaja z palcow (jak z pistoletu)
> wiem ze chyba najrozsadniej byloby ich olac ale jakos mi nie wychodzi

A nie łazisz czasem w spódniczce? ;o)
Bo jeśli nie - to oni sa popierdoleni, a nie Ty! :)

1. Data: 2004-06-11 15:44:17

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 11 Jun 2004 16:53:28 +0200, na pl.sci.psychologia, Tyler Durden
napisal(a):
> Jestem popierdolony?

A jaki im dałeś pretekst do takich zachowań?

--

Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-11 16:10:43

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Logan napisał:

> A jaki im dałeś pretekst do takich zachowań?

Nie mam zielonego pojęcia, ja z nimi w ogole nie gadam, z 2-3 podajemy
sobie rękę "czesc-czesc" i wszystko. Przez tyle lat bylo spokojnie a tu
teraz...
--
tD

1. Data: 2004-06-11 16:29:14

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tyler Durden" <a...@m...wolne> wrote in message
> Witam.
> Mam problem z kolesiami z podworka,
Ile masz lat? A "kolesie"?

Kaska

1. Data: 2004-06-11 16:29:39

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Casper napisał:

> A nie łazisz czasem w spódniczce? ;o)

Nic mi o tym nie wiadomo ;)

> Bo jeśli nie - to oni sa popierdoleni, a nie Ty! :)

Ale co to rozwiązuje?
--
tD

1. Data: 2004-06-11 16:45:18

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:

> "Tyler Durden" <a...@m...wolne> wrote in message

> Ile masz lat? A "kolesie"?

Ja 19, oni po 20 i troche (2 do 5) wiecej.

--
tD

1. Data: 2004-06-11 17:41:57

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Mam problem z kolesiami z podworka, chodzi o to, że od jakiegoś tygodnia

A oni reprezentuja kulture z serii stoje pod blokiem ?

k2

1. Data: 2004-06-11 18:20:54

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Ja 19, oni po 20 i troche (2 do 5) wiecej.

A czym sie zajmuja? Ucza sie, pracuja? A ty?

Kaska

1. Data: 2004-06-11 19:21:10

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tyler Durden"
> Ale co to rozwiązuje?

A to, ze jedyne o co musisz sie martwic, to wlasna skora! Mozg masz ok! :)

zmiana nazwiska
Niesmialosc a ksiazki.
realizacja i co to jest?
Znak zodiaku BYK