bujają sie do mnie

1. Data: 2004-06-11 19:37:22

Temat: Re: bujają sie do mnie
Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K2 napisał:

> A oni reprezentuja kulture z serii stoje pod blokiem ?

trafiłeś (niestety) w dziesiątkę

--
tD

1. Data: 2004-06-11 19:41:07

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem z kolesiami z podworka, chodzi o to, że od jakiegoś tygodnia
> się do mnie czepiają*, a

moze wspolpracujesz z policja lub masz kogos z rodziny w policji

1. Data: 2004-06-11 19:52:03

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:

> "Tyler Durden" <a...@m...wolne> wrote in message

> A czym sie zajmuja? Ucza sie, pracuja? A ty?

Hehehehehe, dzięki - uśmiałem się*. :)

Ja probuje sie uczyc do egzaminow na studia (pierwszych w moim życiu ;),
a oni to - tak jak napisał K2 w poście nizej - stoja pod blokiem, chodzą
w dresach, nudza sie i nie wiem co wiecej bo ledwo ich znam

*usmialem sie serdecznie :)

--
tD

1. Data: 2004-06-11 19:53:45

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyler Durden <a...@m...wolne> wrote in news:cach1i$ca4$1@inews.gazeta.pl:

> Jestem popierdolony?

Zawsze musi sie znalezc ktos, z kogo grupa sie smieje.
Najczesciej jest to ktos gruby albo o glupim ryju.

Nie przejmuj sie. Czuj sie wyrozniony!
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

"chyba zacznę studiować kominkologię." [logan]

1. Data: 2004-06-11 20:32:32

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a oni to - tak jak napisał K2 w poście nizej - stoja pod blokiem, chodzą
> w dresach, nudza sie i nie wiem co wiecej bo ledwo ich znam

Wierze, ale wolalam jednak spytac.

Najlepsza "zemsta" jest nasze dobre samopoczucie, oparte na dobrze
ukladajacym sie zyciu. Mysl o tym, a ignorowanie "kolesi" przyjdzie ci
latwiej. Na wszelki wypadek zacznij trenowac karate. Przyda ci sie nie tylko
do samoobrony.

Po slownictwie i stylu jakiego uzyles w pierwszym poscie odnioslam wrazenie,
iz subkultura owych kolesiow nie jest ci obca. Zadawales sie kiedys z nimi i
przestales?

Kaska

1. Data: 2004-06-11 21:14:23

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol napisał:

> Najlepsza "zemsta" jest nasze dobre samopoczucie, oparte na dobrze
> ukladajacym sie zyciu. Mysl o tym, a ignorowanie "kolesi" przyjdzie ci
> latwiej.

Zdaje sobie z tego sprawe, ale pewnie mozesz sobie to wyobrazic -
łatwiej powiedziec niz wdrozyc w zycie

> Na wszelki wypadek zacznij trenowac karate. Przyda ci sie nie tylko
> do samoobrony.

Ruch na pewno mi sie przyda chociaz nie wiem czy takie karate mi pomoze
zeby sie bronic, myslalem o krav madze (takie cos nowego) ale sam pomysl
jest dobry :)

> Po slownictwie i stylu jakiego uzyles w pierwszym poscie odnioslam wrazenie,
> iz subkultura owych kolesiow nie jest ci obca. Zadawales sie kiedys z nimi i
> przestales?

Masz racje, nie jest mi calkiem obca. W mojej klasie uczylo sie kilka
osob "z tej subkultury" i 2 z nich to moi najlepsi kumple, moze jest cos
w tym, bo oni mieszkaja na innym podworku (to samo osiedle) a tak to juz
u nas jest ze roznie miedzy tymi podworkami bywalo.
Jaralo sie troche jointow (z klasa), ale z tymi spod klatki caly czas
bylo na luzie; mam na mysli ze nic sie nie dzialo, bo ja ich prawie nie
znam - tylko kilku z imienia.

> Kaska
Maciek

1. Data: 2004-06-11 21:14:53

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tyler Durden" <a...@m...wolne> napisał w wiadomości
> [...]

Tyler Durden - hmm...Fight Club?

Gucio

1. Data: 2004-06-11 21:50:34

Od: Tyler Durden <a...@m...wolne> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gucio napisał:
> Użytkownik "Tyler Durden" <a...@m...wolne> napisał w wiadomości
>
> Tyler Durden - hmm...Fight Club?

nom, przydaloby mi sie takie podejscie sado-masochistyczne w mojej
sytuacji ;-P
--
tD

1. Data: 2004-06-11 22:15:15

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sobie z tego sprawe, ale pewnie mozesz sobie to wyobrazic -
> łatwiej powiedziec niz wdrozyc w zycie

Malo co jest latwe. Najlatwiej to stac w bramie i bluzgac na przechodniow:)

> Ruch na pewno mi sie przyda chociaz nie wiem czy takie karate mi pomoze
> zeby sie bronic, myslalem o krav madze (takie cos nowego) ale sam pomysl
> jest dobry :)

Cokolwiek w tym stylu. Przede wszystkim, wzmocniasz pewnosc siebie, te
techniki to nie tylko o ruszaniu miechem sa! To takze filozofia i
psychiczna dyscyplina, ktora spowoduje, ze na ludzi typu w/w kolesi bedziesz
patrzyl...ze zdumieniem i wspolczuciem, zas co mowia - w zaden sposob nie
bedzi e moglo cie dotknac.
(...) 2 z nich to moi najlepsi kumple, moze jest cos
> w tym, bo oni mieszkaja na innym podworku (to samo osiedle) a tak to juz
> u nas jest ze roznie miedzy tymi podworkami bywalo.

No to nie moga ci darowac,ze wyrosles z tego.

Powiem ci opowiastke o przyslowiowym, ale w tym wypadku autentycznym moim
szwagrze. Mieszkal w Otwocku i tez mlodosc spedzil z "kolesiami". Tyle, ze
on poszedl na studia. W czasie ktorejs z zimowych przerw semestralnych
wracal rano z gor z nartami, kiedy oni szli do pracy.
"Takiemu to dobrze!" - zajeczeli.
"Czieba sie bylo uczic!" - bezczelnie wywalil
Krzysiek slangujac.
:)

Kaska

1. Data: 2004-06-12 00:17:01

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyler Durden wrote:

> trafiłeś (niestety) w dziesiątkę

Mozne znajdz im jakies zainteresowanie ?
Np daj pilke niech sobie pokopia czy footbag`a
Zainteresuj tym problemem adminstracje osiedla niech stworza jakas
alternatywe dla stania pod blokiem, kosze do basketu postawia albo cos.
Albo wykop ich lawke na ktorej siedza to nie beda Ci stali pod klatka.

--
k2 ` #2468373

zmiana nazwiska
Niesmialosc a ksiazki.