Re: bujają sie do mnie

From: "Pyzol" <n...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: bujają sie do mnie
Date: Fri, 11 Jun 2004 17:15:15 -0500

"Tyler Durden" <a...@m...wolne> wrote in message
news:cad7bp$l2f$3@inews.gazeta.pl...
> Zdaje sobie z tego sprawe, ale pewnie mozesz sobie to wyobrazic -
> łatwiej powiedziec niz wdrozyc w zycie

Malo co jest latwe. Najlatwiej to stac w bramie i bluzgac na przechodniow:)

> Ruch na pewno mi sie przyda chociaz nie wiem czy takie karate mi pomoze
> zeby sie bronic, myslalem o krav madze (takie cos nowego) ale sam pomysl
> jest dobry :)

Cokolwiek w tym stylu. Przede wszystkim, wzmocniasz pewnosc siebie, te
techniki to nie tylko o ruszaniu miechem sa! To takze filozofia i
psychiczna dyscyplina, ktora spowoduje, ze na ludzi typu w/w kolesi bedziesz
patrzyl...ze zdumieniem i wspolczuciem, zas co mowia - w zaden sposob nie
bedzi e moglo cie dotknac.
(...) 2 z nich to moi najlepsi kumple, moze jest cos
> w tym, bo oni mieszkaja na innym podworku (to samo osiedle) a tak to juz
> u nas jest ze roznie miedzy tymi podworkami bywalo.

No to nie moga ci darowac,ze wyrosles z tego.

Powiem ci opowiastke o przyslowiowym, ale w tym wypadku autentycznym moim
szwagrze. Mieszkal w Otwocku i tez mlodosc spedzil z "kolesiami". Tyle, ze
on poszedl na studia. W czasie ktorejs z zimowych przerw semestralnych
wracal rano z gor z nartami, kiedy oni szli do pracy.
"Takiemu to dobrze!" - zajeczeli.
"Czieba sie bylo uczic!" - bezczelnie wywalil
Krzysiek slangujac.
:)

Kaska