Re: bujają sie do mnie

Data: 2004-06-12 10:00:47
Temat: Re: bujają sie do mnie
Od: Tyler Durden <a...@m...wolne>

Użytkownik K2 napisał:

> Mozne znajdz im jakies zainteresowanie ?
> Np daj pilke niech sobie pokopia czy footbag`a

Hmm jakos nie wyobrazam sobie tego. Podchodze do niech i mowie: "Macie
tu piłę, ale zostawcie mnie w spokoju."?

> Zainteresuj tym problemem adminstracje osiedla niech stworza jakas
> alternatywe dla stania pod blokiem, kosze do basketu postawia albo cos.

Kosz jest, a ja szczerze mowiac nie jestem pewnien czy oni innej
alternatywy potrzebuja.

> Albo wykop ich lawke na ktorej siedza to nie beda Ci stali pod klatka.

Ławki wykopane juz kilka ładnych lat temu. Ale są rury zeby po trawniku
nei chodzic; zgadnij na czym siedzą...

PS. Moze za szybko odrzucam propozycje, jednak... no nie wiem... jakies
takie nietrafione mi sie wydaja.
W kazdym razie dzieki :)
--
tD