Re: bujają sie do mnie

Data: 2004-06-12 10:00:44
Temat: Re: bujają sie do mnie
Od: Logan <f...@e...pl>

Sat, 12 Jun 2004 11:51:38 +0200, na pl.sci.psychologia, Tyler Durden
napisal(a):

> Niby wiem... Rozwarzalem rozne opcje, ale sek w tym ze nie sposob ich
> unikac (chyba ze nie bede wychodzil z domu a nie w tym rzecz), a ja juz
> po tygodniu jestem zdolowany.

Nie wychodzenie z domu w takiej sytuacji to frajerstwo. Nie chcesz chyba
mieć takiej etykietki?

> Moglbym sie z nimi lać, ale przypuszczam ze po takiej zadmymie (gdzie
> znajac swoje mozliwosc co do takich sytuacji) bym: 1.został
> zmasakrowany, 2._musiałbym_ niewychodzic z domu zeby nie zostac
> zmasakrowanym jeszcze raz.

W pojedynkę nic nie zdziałasz, to pewne.

> Myslalem tez zeby udawac gluchego i slepego, ale ile mozna.

To ostatwcznośc, jeśli nie będziesz w stanie zrobić nic innego, będziesz
musiał ich ignorować. Albo przestaną, albo Ty się przyzwyczaisz.

> Druga sprawa to ze czepiali sie do moich kumpli. Oni jednak naleza do
> tych co maja "dar przekonywania" - jezeli wiesz o czym mowie.

Masz fajnych kolegów? To też nie jest rozwiązanie.
Zastanów się, jak mógłbyś nawiązać kontakt z chłopakami z Twojej bramy. Z
takimi najlepiej żyć w dobrych stosunkach, nawet jeśli trzeba się o to
postarać.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004