bule głowy i truskawki

1. Data: 2011-06-25 16:29:45

Temat: bule głowy i truskawki
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga na truskawki (także dżem itp):
mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,
np. jeśli pszyczyna bulu głowy jest pourazowa.
(na marginesie - podobnie grajfruit i rabarbar,
a także głodzenie, makrela, ryba zdaje się miruna).
A czy czekolada też- bo zapomniałam?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2011-06-25 21:37:28

Temat: Re: bule głowy i truskawki
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej
> śmietany,

No ty to chyba tych truskawek już tonę zjadłaś i to bez śmietany.
Bo wyraźnie wytępuje u ciebie zanik kory mózgowej.

3. Data: 2011-06-26 07:59:16

Od: Grazyna Ł. <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

[...]

Sądząc po Twojej debilnej pisaninie,zjadłaś tych truskawek dużo,więc biegiem
do lekarza kobieto.A tak swoją drogą Tobie potrzebna jest też natychmiastowa
pomoc psychiatry.

Pozdrawiam i współczuję
Grażyna

4. Data: 2011-06-26 15:14:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2011 18:29:45 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,

Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
zbuntować 3-)
--
XL
Prawda o GMO:

5. Data: 2011-06-26 17:21:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
> półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
> zbuntować 3-)

Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

6. Data: 2011-06-26 18:01:22

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-26 19:21, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,

To było na pewno "< niż rok"?

Qra

7. Data: 2011-06-26 18:02:51

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

> Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
> to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

Znaczy się, że ktoś cię zdrowo pierdolnął w głowę? Po twojej głupocie, to
można wnioskować, że ktoś ci codziennie sprawia niezły łomot, a potem przez
lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).

Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"? Wszędzie
będzie "o"?

8. Data: 2011-06-26 18:27:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To było na pewno "< niż rok"?

To ma byc złośliwość do mnie?
Czym uraz świeższy tym należy bardziej uważać.
Nie wiem jak długo, to pewnie zależy od odżywiania się
i uwarunkowań od urazu. Myślę, że mnimum 5 lat.
Pewnie zależy też od wielkości urazu.

9. Data: 2011-06-26 18:33:02

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 20:02, Andy Niwiński pisze:

> [...]
> przez lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).
>
> Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"?

hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka
przestawila ci literki?
Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

10. Data: 2011-06-26 19:29:20

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka przestawila
> ci literki?
> Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

Wypuścili z izolatki? Nie bój żaby, znowu zamkną...

Korzonki czy dysk? Paraliżujący ból w ok. lędźwiowej
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
Zwichnięta kostka
Endokrynolog
Anizokoria