bule głowy i truskawki

11. Data: 2011-06-26 18:33:02

Temat: Re: bule głowy i truskawki
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 20:02, Andy Niwiński pisze:

> "Stokrotka"

> Znaczy się, że ktoś cię zdrowo pierdolnął w głowę? Po twojej głupocie,
> to można wnioskować, że ktoś ci codziennie sprawia niezły łomot, a potem
> przez lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).
>
> Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"?
> Wszędzie będzie "o"?

hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka
przestawila ci literki?
Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

12. Data: 2011-06-26 19:29:20

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> hehe, dlugo jeszcze bedziesz tu skomlec, bo niedobra Stokrotka przestawila
> ci literki?
> Moze spierdalaj stad pedziu, jak cos ci sie nie podoba ;)

Wypuścili z izolatki? Nie bój żaby, znowu zamkną...

13. Data: 2011-06-26 19:32:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś ty genialny , szczycisz się ,
że umiesz nacisnąć dwa klawisze na klawiaturce.

14. Data: 2011-06-26 20:59:05

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Jakiś ty genialny , szczycisz się ,
> że umiesz nacisnąć dwa klawisze na klawiaturce.

Nie, nie jestem genialny, jestem normalny. I nie potrzebuję ukrywać swojej
głupoty i nieuctwa jakimiś "nowymi" ortografiami. Dobrze wiesz, że nie
chodzi tu o jakieś naciskanie "dwóch klawiszy". Skutkiem takich działań jak
twoje są tabuny idiotów nie uznających żadnych zasad. Nie wiedzą co to
przecinek, kropka, co to duża litera na początku zdania. Każdy kretyn,
któremu nie chce się uczyć, a przeczytanie książki jawi się wyczynem na
miarę oczyszczenia stajni Augiasza - pędzi do pierwszego lepszego konowała i
dostaje papierek, że jest jakimś tam dys-czymś. A takie debilizmy jak twoja
"ortografia" takich matołów utwierdzają w wierze, że to wszystko bzdura i do
niczego nie jest potrzebne.

90% dzisiejszych dys-debili szybciutko opanowało by wszelkie zasady, gdyby
przywrócono karę rózgi w szkołach.

Zreszta co tu z tobą dyskutować...Przecież ja tylko umiem naciskać dwa
klawisze.

15. Data: 2011-06-27 02:54:32

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 19:38, MisKudlaty pisze:
> W dniu 26.06.2011 19:21, Stokrotka pisze:

> PS I zacznij ustawiać fut-a lub przestań crosspostować idiotko

przecie widac na jakie grupy dyskusyjne Stokrotka pisze...
nie wymagaj za wiele - wiem ze powinno sie zaznaczyc gdzie odpisywac
kiedy sie pisze na kilka grup na raz...
ale w sumie ta "nienawisc" Wasza do osoby ktora troche inaczej pisze
jest zdumiewajaca...
mam nadzieje ze to nie ma nic wspolnego z kuchnia...
:)

16. Data: 2011-06-27 04:20:50

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2011 22:59, Andy Niwiński pisze:
> Skutkiem takich działań jak twoje są tabuny idiotów nie uznających żadnych zasad.
Nie
> wiedzą co to przecinek, kropka, co to duża litera na początku zdania.

Gwoli ścisłości: wielka litera ;)

> [...]
>
> 90% dzisiejszych dys-debili szybciutko opanowało by wszelkie zasady,
> gdyby przywrócono karę rózgi w szkołach.

...opanowałoby ;)

Poza tym zgadzam się z powyższym w 100 procentach.

Anai

17. Data: 2011-06-27 05:48:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-26 21:29, Andy Niwiński pisze:

> "Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> Wypuścili z izolatki? Nie bój żaby, znowu zamkną...

Juz? Poskomlales troszke?
Moze nie krempuj sie i poskarz sie jeszcze tu troche jaka to Stokrotka
jest pierdolnieta, popierdolona i glupia i jaki dotkliwy dyskomfort
intelektualny sprawia ci jej ortografia, ktora przeciez twoje natrectwo
kaze ci od dechy do dechy.
Na pewno znajdzie sie jakis pedzio, ktory cie poprze ;)
i przylaczy sie do twojej szajby :)

18. Data: 2011-06-27 06:18:04

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kaze ci od dechy do dechy.
> Na pewno znajdzie sie jakis pedzio, ktory cie poprze ;)

Co post to skomlenie i pedzie, czyżby... głodnemu chleb na myśli?

19. Data: 2011-06-27 06:21:13

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-25 18:29, Stokrotka pisze:
> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,
> np. jeśli pszyczyna bulu głowy jest pourazowa.
> (na marginesie - podobnie grajfruit i rabarbar,

Masz bulę na głowie jak grajfruit.
Poza ortografią dla ludzi z wyprostowaną korą, to jeszcze owocu
poprawnie nazwać nie potrafi.
Spolszczona pisownia: grejpfrut, albo grapefruit.

20. Data: 2011-06-27 07:42:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-27 08:18, Robson pisze:

> Co post to skomlenie i pedzie, czyżby... głodnemu chleb na myśli?

Gdybyscie nie starali sie z taka pedalska zaczepka pokazac kobiecie,
jacy to jestescie mondrzy i ortograficznie poprawni, to powiedzialbym,
ze razem z kolesiem jestescie zwyklymi pojebami, a tak rozumiesz... sami
sie ujawniacie, w dodatku nieco po chamsku.

Przepisy Nostradamusa
Re: Naleśnik z musztardą
Pasztet z wątróbek dorsza z Lofoten.
Precz z GMO!
Na pohybel globalnemu ociepleniu... Mięso z próbówki