buritos

1. Data: 2004-04-25 20:26:35

Temat: buritos
Od: "Leszek Goren" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
czy ktos ma moze przepis na nalesniki do buritos?
wydaje mi sie, ze nasze rodzime ciasto nalesnikowe odbiega troche od
meksykanskiego oryginalu.
nie wydaje mi natomiast, ze nie mozna czegos takiego zrobic samemu...

1. Data: 2004-04-26 16:05:04

Temat: Re: buritos
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Goren wrote:

> [...]
> meksykanskiego oryginalu.
> nie wydaje mi natomiast, ze nie mozna czegos takiego zrobic samemu...

Google Twoim przyjacielem - znajdziesz tu wiele przepisow i dyskusji na
temat tortillas (to wlasnie te nalesniki) jak i sposobow, rad, etc

Poza tym latwiej bedzie ci znalezc pod prawidlowa nazwa burrito:

http://tinylink.com/?Qi9Qi91IyS

MB

1. Data: 2004-04-26 20:08:38

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mexykańskie żarcie polecam Cafe Maxxim w Warszawie przy ul.
Słonimskiego( przy r. Babka). Jak pogadasz z kucharzami a może z samym
właścicielem to zdradzi ci przepis.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

Turecka pizza Pide
przepis na krem do tortu pilnie potrzebny!!
Sparzenie maku?
Pomocy, komunia!
W-w. Gdzie naczynia tuppleware?