Papież odszedł na zawsze

11. Data: 2005-04-03 05:04:29

Temat: Re: Papież odszedł na zawsze
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zycie sie nie konczy. ono sie tylko zmienia <'>

--
Magda

12. Data: 2005-04-03 06:22:54

Temat: [busliczek] Re: Papież odszedł na zawsze
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Nie zasmiecaj kolejnej grupy swoimi wypocinami
A co ma robić, skoro:
- nawet nie chcieli go wybrać do rady dzielnicy we Wrocławiu, choć był
na pierwszym miejscu listy i to SLD w 2001 r. (kiedy ta partia wygrała
wybory) - nawet to nie pomogło;
- miał być wiceministrem obrony w "gabinecie cieni" Samoobrony - a tu -
zresztą w razie czego dziennikarze znajdą to i owo, podpowiedzą
koalicjantom Samoobrony z LPR i stołeczkowi buslik powie "Bye! Bye!".
- wysyła artykuły do pism poświęconych militariom, które są regularnie
odrzucane;
- z jego "doktoratu" cała pl.misc.militaria się śmieje (kilka lat temu
szpanował na grupach wykształceniem i... jak doktoratu nie było, tak nie
ma - poszukajcie w http://bazy.opi.org.pl/);
- "zesrał się w majtki" po jednym mailu -
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&inlang=pl&s
elm=cre8n8%249q0%241%40atlantis.news.tpi.pl
a taki jest "odważny"...;
- być może cierpi na paranoję:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=bke
fpk%241hp%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=1&prev=/gro
ups%3Fq%3Dwirusy%2Bauthor:buslik%26hl%3Dpl%26lr%3D%2
6selm%3Dbkefpk%25241hp%25241%2540nemesis.news.tpi.pl
%26rnum%3D1
Przynajmniej tutaj ktoś go czyta.

>i uszanuj fakt, że inni w
>przeciwieństwie do ciebie, czują stratę po kimś, kto im był bardzo bliski.
On czułby żal po Stalinie, ponieważ nie czuje doń żadnych negatywnych
emocji:
http://groups.google.pl/groups?q=emocji+stalina+auth
or:buslik&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&selm=cvnssa%2
4ld1%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=2

Do do michałka - pisz na mnie co chcesz i tak w Google'ach znajdą to i
owo o tobie.

13. Data: 2005-04-03 10:37:22

Temat: Re: [busliczek] Re: Papież odszedł na zawsze
Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
message news:f91v4114d9m137mmluue950oggblsd62i5@4ax.com...
> A co ma robić, skoro:
> - nawet nie chcieli go wybrać do rady dzielnicy we Wrocławiu, choć był
> na pierwszym miejscu listy i to SLD w 2001 r. (kiedy ta partia wygrała
> wybory) - nawet to nie pomogło;

[ciach]

Mozesz mi powiedzieć po chuj to wszystko ? Chciało ci sie szukać w necie
argumentów dla zdyskryminowania faceta, bo pozwolił sobie napiętnować szopki
wokół pana Karola ?!? To są wasze metody stalinowskie ?

--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

14. Data: 2005-04-03 10:38:23

Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybory) - nawet to nie pomogło;

[ciach]

Mozesz mi powiedzieć po chuj to wszystko ? Chciało ci sie szukać w necie
argumentów dla zdyskrydytowania faceta, bo pozwolił sobie napiętnować szopki

15. Data: 2005-04-03 12:02:50

Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał w wiadomości

> [...]
> szopki
> wokół pana Karola ?!? To są wasze metody stalinowskie ?

nie przejmuj sie drzewieckim - to znany psychol
a z tego co wypisuje na moj temat prawda jest moze 1 %

16. Data: 2005-04-03 12:47:25

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[']['][']

17. Data: 2005-04-03 13:27:07

Od: "noKio" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.joemonster.org/article.php?sid=4564&mode=
thread&order=0

polecam

18. Data: 2005-04-03 17:19:08

Od: feret <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczysz sie wreszcie cytowac i odpowiadac prawidlowo?
feret

19. Data: 2005-04-03 17:37:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

feret napisał/a:
>Nauczysz sie wreszcie cytowac i odpowiadac prawidlowo?
Zu dumm, jak mawiają Niemcy.
A do busliczka - kiedy habilitacja? Bo skoro niby masz ten doktorat,
to...

20. Data: 2005-04-03 22:34:22

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezły wątek