jęczmień na oku:(

1. Data: 2005-04-02 15:14:09

Temat: jęczmień na oku:(
Od: "Ola" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

Pozdrawiam
Ola

2. Data: 2005-04-02 16:09:57

Temat: Re: jęczmień na oku:(
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> Witam
> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
> maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

chyba najważniejsze abyś nie wystawiała go na zimną temperaturę...

mi pomaga przecieranie dobrze ciepłym rumiankiem...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-04-02 18:02:23

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d2mcs1$igg$...@n...onet.pl,
Ola <b...@t...pl>:

> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś
> dobra maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

Zerknij do archiwum.
Okulisci polecaja oklad z cieplego jajka.

--
Robert

4. Data: 2005-04-02 18:33:17

Od: "mayorbien" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
> maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

Może wyda Ci się to śmieszne ale moja babcia zawsze jak miałam jęczmienia to
pluła mi do oka a potem kazała przykładać coś ze złota. Takie średniowieczne
metody ale najlepszy numer że mi zawsz pomagało :-)

5. Data: 2005-04-02 19:06:59

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mayorbien napisał(a):

> Może wyda Ci się to śmieszne ale moja babcia zawsze jak miałam jęczmienia to
> pluła mi do oka a potem kazała przykładać coś ze złota. Takie średniowieczne
> metody ale najlepszy numer że mi zawsz pomagało :-)

ostatnio gdzieś wyczytałam, że z tym złotem to bujda na resorach...

6. Data: 2005-04-02 20:41:40

Od: "Ola" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim bardzo dziękuje za odpowiedzi

7. Data: 2005-04-03 10:39:00

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
> maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

do lekarza, na pocztaku Ci masc przypisze, ... zapisz sie odrazu na zabieg
dbo sobie na niego poczekasz.

MOge Ci doradzic abys wybrala narkoze, ja mialem miejscowe znieczulenie i
prawie zawalu dostalem.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

8. Data: 2005-04-03 21:35:14

Od: "Ola" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d2oh47$3d2$1@inews.gazeta.pl...

> do lekarza,
własnie byłam:)
< na pocztaku Ci masc przypisze, .
tak się stało maść i krople dostałam:)

.. < zapisz sie odrazu na zabieg
jaki zabieg????
o czym Ty mówisz??:(:(:(: juz sie boje:(

9. Data: 2005-04-04 10:04:13

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyskoczył mi jeczmień na oku:( Czym to najlepiej potraktować? Jakaś dobra
> maść itp? Może jakieś alternatywne sposoby pozbycia się tego?;)

Nie wiem dokladnie jak to tlumaczyc, ale mi pomaga stary babciny sposob
pocieranie tego miejsca (najlepiej gdy tylko zaczyna sie wykluwac) zlotem,
np.obraczka (zdezynfekowany przed tym). O ile mowimy o jeczmieniu.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

10. Data: 2005-04-04 10:13:16

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d2r3c7$peb$...@n...dialog.net.pl,
Iwona_s <i...@T...pl>:

> Nie wiem dokladnie jak to tlumaczyc, ale mi pomaga stary babciny
> sposob pocieranie tego miejsca (najlepiej gdy tylko zaczyna sie
> wykluwac) zlotem, np.obraczka (zdezynfekowany przed tym).

http://groups-beta.google.com/group/pl.sci.medycyna/
browse_frm/thread/8a1bba71cab6e251/079f1af350d174bf?
q=jeczmien+casus+zloto&rnum=2#079f1af350d174bf

--
Robert

Niebezpieczna watroba ??
ból skóry