ból zęba - dobry środek ?

1. Data: 2005-04-02 10:05:13

Temat: ból zęba - dobry środek ?
Od: "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poleccie mi jakis Najlepszy srodek na bol zeba tej nocy mialem koszamar chce
ustrzec sie przed nastepna noca.
Prosze o jakis srodek bez recepty ale dobry. Plissss

2. Data: 2005-04-02 10:51:10

Temat: Re: ból zęba - dobry środek ?
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio wrote:

> Witam
>
> Poleccie mi jakis Najlepszy srodek na bol zeba tej nocy mialem koszamar chce
> ustrzec sie przed nastepna noca.
> Prosze o jakis srodek bez recepty ale dobry. Plissss

Dentystów zabrakło w okolicy?

--
sveana

I amar prestar aen, han mathon ne nen,
han mathon ne chae a han noston ned 'wilith.

3. Data: 2005-04-02 10:59:39

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dentystów zabrakło w okolicy?
>
> --

DOKŁADNIE! Prędzej czy później wylądujesz u jednego z nich!
Nie nie niszcz wątroby, stary. Zeżresz 5 opakowań aż wkoncu zadzwonisz pod
jakiś duzur! Zobaczysz.

ZYperF

4. Data: 2005-04-02 11:38:30

Od: "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiem wiem pojde w tym tygodniu ale musze legitke podbic jestem studentem
narazie musze sie ratowac jakims innym srodkiem
naprawde nic niema dobrego na bol zeba ?
:(((

5. Data: 2005-04-02 13:24:20

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbynek vel Zbynio" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> wiem wiem pojde w tym tygodniu ale musze legitke podbic jestem studentem
> narazie musze sie ratowac jakims innym srodkiem

Wtakim badz roazie zapytaj o to w aptece. Bez recepty cos Ci tam dadzą. Jak
nie pomoze, jeden, drugi to załatw sobie np. Ketonal-forte (na recepte :( )

ZYperF vel ZYF

6. Data: 2005-04-02 16:01:25

Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio wrote:
> Witam
>
> Poleccie mi jakis Najlepszy srodek na bol zeba tej nocy mialem koszamar chce
> ustrzec sie przed nastepna noca.
> Prosze o jakis srodek bez recepty ale dobry. Plissss

Podam Ci srodek przetestowany przez kolege w warunkach turystycznych
2000km od polskiego dentysty: na bolacym zebie polozyl watke nasaczona
obficie spirytusem. W pierwszej chwili prawie zemdlal... ale nastepnego
dnia zab juz nie bolal i tak zostalo przez kolejne 10 dni i udalo sie
spokojnie skonczyc wyprawe.

Pzdr
Grzesiek

PS
Oczywiscie po powrocie do Polski odrazu poszedl do dentysty.

7. Data: 2005-04-02 23:22:09

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 2 Apr 2005 13:38:30 +0200, Zbynek vel Zbynio napisał(a):

> wiem wiem pojde w tym tygodniu ale musze legitke podbic jestem studentem
> narazie musze sie ratowac jakims innym srodkiem
> naprawde nic niema dobrego na bol zeba ?

Wiem, że ibuprom pomaga. Veramid też.

--
Kaja

8. Data: 2005-04-04 10:53:57

Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zbynek,

W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2005 (12:05:13) można przeczytać:

mi pomagal ibuprom albo aleve

--
Pozdrowienia,
Beherit

9. Data: 2005-04-06 13:08:08

Od: Martin Inheritor <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio napisał(a):
> Witam
>
> Poleccie mi jakis Najlepszy srodek na bol zeba tej nocy mialem koszamar chce
> ustrzec sie przed nastepna noca.
> Prosze o jakis srodek bez recepty ale dobry. Plissss

przetestowane kilkat razy na naprawde bolącym zębie - pyralgina w czopku

Martin

oj boli - zgaga
pytanie do dermatologa
asymetria migdałków-pomocy!