buty wojas

1. Data: 2005-06-10 23:25:26

Temat: buty wojas
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro juz o butach, to zapytam, czy ktos ma wrazenia
z uzytkowania obuwia tej firmy? zaszlam do sklepu
ichniego w Blue City i nie powiem, niezle klapki
i pikne juniorki pomaranczowe z bialym spotkalam,
wygladalo, ze w calosci skorzane, i dosc przyzwoitej
jakosci.

-- kasica

1. Data: 2005-06-11 08:38:12

Temat: Re: buty wojas
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> i pikne juniorki pomaranczowe z bialym spotkalam,
> wygladalo, ze w calosci skorzane, i dosc przyzwoitej

Mój narzeczony mial buty tej firmy i bardzo byl z nich zadowolony, nie
rozwalaly sie, nie obcieraly, chodzilo mu sie w nich po prostu dobrze.

1. Data: 2005-06-11 08:47:39

Od: "Kazia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój chlopak nosi buty wojas
nie chce niczego innego kupowac tylko wojasa
sa z dobrego materialu wykonane, trwale i eleganckie
no i cena tez przystepna jak na buty ze skóry
ogólnie pozytywne wrazenie do tego stopnia,
ze ja w potrzebie kupna butów
pierw udalam sie do sklepu z wojasem
ale niestety nie mieli mojego rozmiaru w sklepie
ale czekam na dostawe klapków wlasnie :)
pozdro
Kazia

1. Data: 2005-06-11 11:30:28

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci
> skoro juz o butach, to zapytam, czy ktos ma wrazenia
> z uzytkowania obuwia tej firmy?

mam wojasy, chodze w nich czwarty sezon i jak na razie trzeba tylko podeszwe
wymienic bo sie nieco starla (podeszwa byla z takiego gabczastego
ustrojstwa). Bardzo fajne buty, bardzo lubie te firme, moje Szczescie tez
sobie wojasy chwali.
Wiec kolejny glos na tak ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-06-11 11:31:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

> [...]
> wymienic bo sie nieco starla (podeszwa byla z takiego gabczastego
> ustrojstwa). Bardzo fajne buty, bardzo lubie te firme, moje Szczescie tez

zbankrutuje przez was :)))

-- kasica

1. Data: 2005-06-11 11:46:20

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> skoro juz o butach, to zapytam, czy ktos ma wrazenia
> z uzytkowania obuwia tej firmy?

Moje najukochansze trzewiki, ktore po trzech sezonach intesywnego
uzytkowania (rowniez w gorach) polegly, byly tej firmy. Zadne kolejne
nie dorownaly im wygoda i jakoscia...

aga

PS. Kurcze brzmi to jak reklama ... ale ja nic z ta firma nie mam, serio
serio...

1. Data: 2005-06-11 13:09:00

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

> skoro juz o butach, to zapytam, czy ktos ma wrazenia
> z uzytkowania obuwia tej firmy?

Jak dla mnie zgroza. Byly z tak twardej skory, ze nie dalo sie ich nosic,
ubralam raz czy dwa i nogi mialam obtarte do zywego miesa.
Ponawialam proby, w koncu oddalam siostrze. A ona je wyrzucila bo
powiedziala, ze nie nadaja sie do noszenia.
Jedno trzeba przyznac, po kilku latach wygladaly idealnie. Moze dlatego, ze
nie udalo mi sie ich ubrac wiecej niz pare razy.

Magda

1. Data: 2005-06-12 09:09:05

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i pikne juniorki pomaranczowe z bialym spotkalam,
> wygladalo, ze w calosci skorzane, i dosc przyzwoitej

Dla mnie bomba!
Kupilam zamszowe czerwone sliczne pólbuty, ale uwaga! - na sniegu sliskie
bardzo!
pozdrawaim
Agata

1. Data: 2005-06-12 17:02:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 czerwca 2005 01:25 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> i pikne juniorki pomaranczowe z bialym spotkalam,
> wygladalo, ze w calosci skorzane, i dosc przyzwoitej

Ja ma półbuty Wojas. Takie uniwersalne do spodni i spódnicy. Przewygodne i
rzeczywiście uniwersalne. Nawet na Szczeliniec można było w nich wejść (nie
powtarzać!) ;) Nie doznały jakiegoś widocznego uszczerbku na wyglądzie.
Bardzo, bardzo porządne.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-06-12 20:49:46

Od: "pieg" <"nobody"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci
> skoro juz o butach, to zapytam, czy ktos ma wrazenia
> z uzytkowania obuwia tej firmy?

Witam,
Mialam sandaly tej firmy, byly ze skory w kolorze czarnym. niestety bardzo
farbowaly stopy. Do tego stopnia, ze musialam je (stopy) szorowac mocno
pumeksem po kazdym zdjeciu butow... Koszmar i dlatego juz wiecej nie kupilam
butow tej firmy.

pieg

wąsik ?
paznokcie... :(