Re: Uzależnienie od Internetu nie jest znane

11. Data: 2001-10-14 16:13:19

Temat: Re: bylo - ostrzezenie
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pieprzysz az milo... gdzie te ustawy i akty wykonawcze?
W jego wyobraźni.:-)))))))))))))))))))))))))))))))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

12. Data: 2001-10-14 18:26:38

Od: "Horche Ramirez" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariuszu vel Jacku

Proponuje zupelnie powaznie abys skonsultowal sie z psychiatra.
Wszystko wskazuje, ze cierpisz na powazna manie przesladowcza.
To nie jest zart i im szybciej zaczniesz to leczyc tym lepiej dla Twojego
zdrowia i tym mniej bedziesz wystawial sie na osmieszenie. Mam ciotke, ktora
ma identyczne objawy jak Ty, niestety ona jest lekarzem i nie pozwala sie
leczyc, a ta choroba niestety nasila sie z wiekiem. Tak wiec dla swojego
dobra i nawet jesli mi nie wierzysz idz do lekarza - w najlepszym wypadku
okaze sie, ze Ci nic nie jest, a jesli mam racje to za jakis czas znow
bedziesz mogl trzezwo spojrzec na otaczajacy Cie swiat.

Pozdrawiam i zycze, zebys wyzdrowial

Horche

13. Data: 2001-10-14 23:54:22

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał:

> W jego wyobraŸni.:-)))))))))))))))))))))))))))))))
> --
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

czego ty czlowieku tyle gledzisz,
ustawy antyterrorystyczne obowiazuja wszystkie kraje czlonkowskie NATO,
czyli takze Polske.
Jak jestes gluchy, nie czytasz prasy, nie ogladasz telewizji to raz
poczytaj i nie podpuszczaj ludzi.

14. Data: 2001-10-14 23:56:56

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horche Ramirez napisał:
(jak zwykle te same objawy)

Horche Ramirezie

[...]
zdrowia i tym mniej bedziesz wystawial sie na osmieszenie. Mam babcie,
[...]

Jacek

Re: Re: Ciśnienie
odchudzanie
Czy można mydełkiem?
Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
prezerwatywa a AIDS