bzykanko czy pacierz

31. Data: 2011-06-10 10:54:13

Temat: Re: bzykanko czy pacierz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 03:47:22 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Chowasz sie w kokonie mentalnych schematow. Warto wiedziec ze nie
> kazde dzieko jest owocem milosci. Czasem jest niechciane i przeszkadza
> rodzicom, albo tylko matce bo ja zna jedynie.

Nie mój problem.
Brzmi to bezdusznie, ale cóż mogę zrobić.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

32. Data: 2011-06-10 11:20:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 12:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 10 Jun 2011 12:23:11 +0200, Chiron napisa (a):

qm.googlegroups.com...
> [...]
e14g2000yqa.googlegroups.com...

> Dlatego (m.in.) nie powinni my si zgadza jak te barany na rze na
> wychowanie seksualne w szkole - gdzie peda y i lesbijki oraz wszelcy
> "tolerancyjniacy" b d naszym dzieciom i wnukom klarowa , e WSZYSTKO jest
> cacy i nie ma p ci oraz takie wszelkie bzdety, kt re rozwalaj m odym
> ludziom porz dek swiata!
> --
> XL
> "Dzisiaj yjemy w czasach, w kt rych najgorsze wyst pki s wpisane w prawa
> [...]

uhm! lepszy jest ksiadz pedofil

33. Data: 2011-06-10 11:40:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 04:20:33 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

0yqm.googlegroups.com...
e14g2000yqa.googlegroups.com...

> uhm! lepszy jest ksiadz pedofil

Dlaczego KSIĄDZ?

34. Data: 2011-06-10 13:10:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...
> zamiast nauki religii, w szkolach powinno sie wprowadzic edukacje
> seksualna
> http://dziecko.onet.pl/64385,22,41,antykoncepcja_pod
workowa,2,artykul.html

oczywiscie, ze tak. Juz dawno. (W koncu to sa szkoly panstwowe a nie
katolickie....)

i.

35. Data: 2011-06-10 13:13:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego (m.in.) nie powinniśmy się zgadzać jak te barany na rzeź na
> wychowanie seksualne w szkole - gdzie pedały i lesbijki oraz wszelcy
> "tolerancyjniacy" będą naszym dzieciom i wnukom klarować, że WSZYSTKO jest
> cacy i nie ma płci oraz takie wszelkie bzdety, które rozwalają młodym
> ludziom porządek swiata!

wlasnie dlatego potrzeba edukacji w szkole. Nie wychowania a edukacji.
Jak sie ma taka mame jak powyzej, rzetelna wiedze niech przynajmniej uzyska
sie
w szkole.

i.

36. Data: 2011-06-10 13:32:57

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

Ty juz nic

kiwiko

37. Data: 2011-06-10 14:26:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 15:32:57 +0200, kiwiko napisał(a):

%20of%20Ecol%20and%20...

f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

> Ty juz nic
>
> kiwiko

Co kwilisz, Robbaczku?

38. Data: 2011-06-10 15:35:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
a.googlegroups.com...

uhm! lepszy jest ksiadz pedofil
====
I niby czemu argumenty Lebowskiego gorsze od Twoich?

--
Prawda, Prostota, Milosc

Chiron

39. Data: 2011-06-10 16:00:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

%20of%20Ecol%20and%20...

> Ty juz nic

O- teraz proszę napisz, co Ty możesz zrobić. Może coś już robisz?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

40. Data: 2011-06-10 16:20:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
%20of%20Ecol%20and%20...

> O- teraz proszę napisz, co Ty możesz zrobić. Może coś już robisz?

nie zamierzam skostnieć ze swoimi zasadami w jakieś zagrodzie ;)

kiwiko

e-coli a przesady
Róż czy blękit?
PSP czy pudelek?