calgon

1. Data: 2003-04-29 08:20:30

Temat: calgon
Od: meteo <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupujemy dzis nowa pralke Electroluxa. chcemy o nia dobrze dbac wiec
myslimy o uzywaniu Calgonu. jednak Electrolux nie widnieje na opakowaniu
wsrod producentow polecajacych ten proszek do swoich pralek. wiem, ze
pewnie nie ma to znaczenia, ale jak sie rzeklo "chcemy o nia dobrze dbac"...

mam wiec pytanie o Wasze doswiadczenia z Calgonem

1. Data: 2003-04-29 08:38:07

Temat: Re: calgon
Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dajcie sobie spokoj - za pieniadze ktore wydacie na ten calgon kupicie sobie
za pare lat nowa pralke

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-04-29 08:54:31

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meteo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> kupujemy dzis nowa pralke Electroluxa. chcemy o nia dobrze dbac wiec
> myslimy o uzywaniu Calgonu.

Jak chcesz o nia dobrze dbac, to po prostu utrzymuj ja w czystosci i
obsluguj zgodnie z instrukcja. Calgon zostaw naiwniakom.

J.

1. Data: 2003-04-29 09:29:16

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "meteo" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
dbac"...

> mam wiec pytanie o Wasze doswiadczenia z Calgonem

Jesli mieszkasz np. w Warszawie, to bez Calgonu ani rusz, bo kamien w
krótkim czasie zniszczy pralke, tak samo jak zmywarke etc. Woda jest bardzo
twarda i osad osiada na wszystkim co tylko mozliwe, kabinie prysznicowej,
armaturze, nawet na czajniku el (i to jak!).
Raz puscilem zmywarke bez soli i od razu pojawily sie plamy z osadu na
grzalce.

www.wyceny.nieruchomosci.pl

1. Data: 2003-04-29 09:41:51

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> dajcie sobie spokoj - za pieniadze ktore wydacie na ten calgon kupicie
sobie
> za pare lat nowa pralke

Popieram. Za 10-15 lat i tak trzeba będzie zmienić pralkę, bo będą
nowe, lepsze, z bajerami, podłączone do Internetu, czy co tam jeszcze.
Pieniądze przeznaczone na Calgon odkładajcie na nową pralkę.
Ja teraz tylko czekam, aż moja 12 letnia Diana się rozsypie,
a jakbym używał Calgonu, to pewnie poczekałbym trochę dłużej
(a wodę mam dosyć twardą).

Witek

1. Data: 2003-04-29 09:54:53

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dbac"...

> mam wiec pytanie o Wasze doswiadczenia z Calgonem

Ja nie uzywalem Calgonu. Padla grzalka - wymiana dokonana "wlasnymi rekoma"
kosztowala mnie "circa about" 20 zl -pralka Polar.

Zaslav

1. Data: 2003-04-29 09:55:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b8lh5d$1emh$2@foka1.acn.pl...

> Jesli mieszkasz np. w Warszawie, to bez Calgonu ani rusz, bo kamien w
> krótkim czasie zniszczy pralke, tak samo jak zmywarke etc.

Mieszkam, nie uzywam, nie narzekam.
Zwłaszcza że calgon i tak znika po po pierwszej zmianie wody, następne etapy
prania odbywają się już bez niego. Zwłaszcza, że środki zmiękczające wode i
tak wchodzą w skład każdego proszku do prania.
Jeśli się ma naprawde twarda wode, w której mydło się nie chce pienić a na
herbacie się korzuch tworzy, to proponowałbym raczej zainwestowanie w
założony na dopływie wody filtr odkamieniający a nie w calgon.

J.

1. Data: 2003-04-29 10:06:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:b8li5h$t6c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja nie uzywalem Calgonu. Padla grzalka

Napisz jeszcze po ilu latach nieużywania Calgonu padła :-)
W przypadku pralki rodziców było to jakies 10 lat...

J.

1. Data: 2003-04-29 11:06:04

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze dbac"...
>
> mam wiec pytanie o Wasze doswiadczenia z Calgonem

Hehe... Sprawdz ile kosztuje, przemnóż przez liczbę razy, które
zamierzasz prać w roku i wyjdzie Ci, że lepiej sobie kupić nową pralkę
za 2 lata :-))

1. Data: 2003-04-29 11:31:12

Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> pewnie nie ma to znaczenia, ale jak sie rzeklo "chcemy o nia dobrze

Witam.

Pozwole sobie na maly spam: www.WODA.com.pl. Kup filtr
pralkowy/zmywarkowy (zmienisz co pol roku). Filtr zmiekcza wode na
wejsciu do pralki/zmywarki a nie juz w niej.

Pozdrawiam

Piotr

EB 2100 AMICA
Okna - 5 lat gwarancji - czyli nic