całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?

1. Data: 2009-12-06 13:18:18

Temat: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z czego skrzynie/donice, aby system korzeniowy drzewek nie przemarzał w
zimie?"
- drewniane?
- gliniane?
- tworzywo?

2. Data: 2009-12-06 16:38:29

Temat: Re: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
>z czego skrzynie/donice, aby system korzeniowy drzewek nie przemarzał w
>zimie?"
> - drewniane?
> - gliniane?
> - tworzywo?

Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
Izolatorami są: steropian, wata mineralna, słoma itp.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2009-12-06 16:44:39

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-06 17:38:29 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

> Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
> Izolatorami są: steropian,

stYropian :)

--
DJ

4. Data: 2009-12-07 11:26:22

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> stYropian :)

Dzięki. Oczywiście. Nie jestem nieomylny. Literówki też popełniam.
Ale Twojego "dzięki" za poradę nie widzę.
Odniesienia do porady także. A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2009-12-07 12:52:37

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> ... A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

Hejka. Niewiem jak Ty ale ja od wczoraj degustuję nowe paliwo rakietowe
czyli Łącką Śliwowicę. ;-)
Pozdrawiam wysokoprocentowo Ja...cki

6. Data: 2009-12-07 15:41:20

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-07 12:26:22 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

> [...]
> Ale Twojego "dzięki" za poradę nie widzę.
> Odniesienia do porady także. A o poradę zdaje się Tobie chodziło.

A zdaje się że jednak nie mnie. I nie ja pytałem o skrzynię...
DJ != yapann

--
DJ

7. Data: 2009-12-07 17:44:22

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Niewiem jak Ty ale ja od wczoraj degustuję nowe paliwo rakietowe
> czyli Łącką Śliwowicę. ;-)
> Pozdrawiam wysokoprocentowo Ja...cki

Pigwowcówka też wysokooktanowa.
Smakuje bosko oczywiście jako lekarstewko.
:-)
Nasiona Chaenomeles cathayensis - chcesz?

Pozdrawiam delektacyjnie
skryba

8. Data: 2009-12-09 23:01:59

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogorodowy" <z...@o...pl> wrote in message

> Dowolne. Ważne czy dostatecznie ocieplisz na zimę.
> Izolatorami są: steropian, wata mineralna, słoma itp.

tak sobie tylko wyobrażam dom z drewna (ocieplony stYropianem), i dom z
tworzywa z którego robi się kajaki (ocieplony stYropianem)
mam wrażenie, że byłaby różnica
dla róż to będzie dom

więc.. naprawdę bez RÓŻnicy?

9. Data: 2009-12-10 09:36:08

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sobie tylko wyobrażam dom z drewna (ocieplony stYropianem), i dom z
> tworzywa z którego robi się kajaki (ocieplony stYropianem)
> [...]

Jaki "dom" zatem proponujesz dla 50-letniego orzecha włoskiego lub
70-letniej jabłoni?

Pozdrawiam dociekliwie
skryba

10. Data: 2009-12-10 15:47:49

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy pisze:
> Jaki "dom" zatem proponujesz dla 50-letniego orzecha włoskiego lub
> 70-letniej jabłoni?
>
> Pozdrawiam dociekliwie

Masz takowe w donicy?
Bardziej dociekliwie...