candida albicans

11. Data: 2002-09-30 12:21:38

Temat: Re: candida albicans
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:sdpkpucfq7pne3vrijscmkj09dn5fa4muo@4ax.com...
> ROTFL!!!!!!!!
> Znachorzy znaleźli nowy cel - Candida albicans. Zapomnieli jednak o
> drobnym szczególe - Ca. spp. stanowią element normalnej flory przewodu
> pokarmowego.

No wlasnie. Ignorancja. Nie chodzi o to, ze kazdy ma candide, bo o tym
doskonale wiem :/
Chodzi o _przerost_ candidy.
Nie wiem co w tym takiego zabawnego. Gdybym zbadala sie normalnie, nie
byloby Ci do smiechu. Mam staly kontakt z osoba, ktora zbadala sie
tradycyjna metoda i jest leczona przez paru lekarzy, bo nikt najwyrazniej w
Polsce nie jest na tyle wyksztalcony, zeby sie tym zajac. Wszystko po
omacku. :/
Moze pora troche poczytac?

Sandra

12. Data: 2002-09-30 15:53:27

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po raz pierwszy na grupie. :)
>
> Od dwoch lat mecze sie z C.A.
> Zaden lekarz tego nie wykryl - wykryla metapatia. Na szczescie, bo juz
> mialam dosc posadzania mnie o anemie spowodowana wegetarianizmem.
>
> Jedyne wiadomosci na temat tej choroby i leki, to amerykanskie.
> Jak to sie leczy "po polsku"?
>
> pozdrawiam
>
> Sandra
a własciwie to jakie masz objawy? nie wiem czy chodzi o przewod pokarmowy
czy o jakies inne miejsce bytowania candida albicans.Z tego co wiem to one
wystepuja naturalnie w ustroju w niewielkich ilosciach na blonach sluzowych
i tylko w sprzyjających warunkach wywołują jakąs objawową infekcjenp.w jamie
ustnej czy pochwie.W stanach obniżenia odporności ,w cukrzycy.itp tak jak
inne nietypowe inf.grzybicze,czy pasozytnicze.Jeśli to rzeczywiście candida
a twoja odporność jest ok.to powinno pojsc na leki p grzybicze.Nie jestem
autorytetem ale wydaje mi sie ze tak jest jak napisalam.pozdrawiam
Gośka

13. Data: 2002-09-30 18:09:59

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:k12mpusma507t40o7pj5q3hn87us5r8ooi@4ax.com...
> Pisząc o czytaniu najprawdopodobniej miałaś siebie na myśli.:-)))

Strasznie mnie ciekawi Twoja postawa anty. Gdybym zbadala candide inaczej
tez bys sie tak wymadrzal?
To nie byl szarlatan, tylko lekarz medycyny to po pierwsze, po drugie nie
miala pojecia o mojej diecie, po trzecie nie doczytales moze, ze od dwoch
lat jem mieso i to wtedy sie pogorszylo :/

Skoro sa lekarze, ktorzy sie znaja na candidzie, to moze bedziesz uzyteczny
i zamiast mnie gnoic podasz mi namiary na jakiegos?
Bo przez dwa lata na zadnego nie trafilam. Moze caly czas czytaja te madre
ksiazki i zglebiaja wiedze w ukryciu? :/

A od takich lekarzy jak Ty (jesli jestes lekarzem) trzymam sie z daleka. Bo
latwo jest zrzucic wine na pierwsza lepsza rzecz np. wegetarianizm niz dalej
badac.

A Tobie proponuje jednak poczytac troche o przeroscie candidy, bo anemia
jest jedna z wielu objawow candidy. I dlatego leczenie u mnie anemii i wielu
innych drobnych, ale upierdliwych klopotow zdrowotnych nic nie dalo.
Wszystko wraca.

Tak, stwierdzilam, ze mam candidę na podstawie objawow. Wszystko sie zgadza.
Bardzo chetnie zbadam sie tradycyjna metoda, tylko NIE WIEM JAK.
Bo do tej pory wszyscy sie uparli na wysmiewanie metod niekonwencjonalnych.
A ja nie przyszlam tu dyskutowac na temat wyzszosci jednej medycyny nad
druga, tylko po POMOC.
Bo nie jestem lekarzem, tylko pacjentem.
Dostalam odpowiedz na priv - _konkretna_ i dziekuje.

I to by bylo na tyle. Nie bede sobie (o ironio!) zdrowia psuc na grupie
medycyna ;)

Sandra

14. Data: 2002-09-30 18:42:02

Od: "Aga" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zaden lekarz tego nie wykryl - wykryla metapatia. Na szczescie, bo juz
> mialam dosc posadzania mnie o anemie spowodowana wegetarianizmem.

A tak z ciekawości to mogłabyś wymienić parę objawów. Pytam bo podejrzewam
się o to samo i żaden z lekarzy jakoś nie chce dać temu wiary.
Dzięki
Maja

15. Data: 2002-09-30 19:57:24

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> Objawow sa setki.
> Juz znalazlam strone o candidzie i wiem juz jakie leki brac.
> http://altcancer.w.interia.pl/candida_1.htm
>
> Szkoda, ze lekarze tak malo o niej wiedza. Zaoszczedziloby mi to dwoch lat
> cierpien, nie mowiac juz o wizytach u lekarzy.
>
> Sandra
Zajrzałam na tą strone i okazuje sie ze chyba niewiele ma ona wspolnego z
konwencjonalna medycyna. Ciekawa jestem kto to zakazenie rozpoznał jeśli nie
lekarze i na jakiej podstawie?Testy mykologiczne?.Wciąż jestem ciekawa tych
setek objawow.życze udanej kuracji,jeśli zaś nie pomoże to jest jeszcze
wiele metod uzdrawiania,może bioenergoterapia .?
Gosia

16. Data: 2002-10-01 09:00:33

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu znalazlam metapatie. Laser, ktory bada caly organizm. I tam mi
> wyszla candida. Poczytalam o niej troche i wszystko sie zgadza.
Jak mowia klasycy: kazdy trudny problem ma proste, falszywe rozwiazanie.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

17. Data: 2002-10-01 10:25:42

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> Jak mowia klasycy: kazdy trudny problem ma proste, falszywe rozwiazanie.

--Po co nam wiec lekarze skoro są takie lasery??Mimo że nie może mnie
przekonać to co piszesz to życze wyzdrowienia.Każda metoda jest dobra jeśli
rzeczywiście pomaga.Pozdrawiam Gośka

18. Data: 2002-10-01 10:54:07

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Laser nie leczy tylko bada :/
> Skoro lekarze sa zawodni, to trzba szukac gdzie indziej.

tak z ciekawości, jak to ma działać? Bo laserem to można dużo rzeczy
zrobić, ale to?

Waldek

19. Data: 2002-10-01 11:48:25

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarzom trudno sie przyznac do porazki, a jeszcze trudniej do niewiedzy
> prawda? ;)
Jesli lekarzom trudno przyznac sie do niewiedzy to znachorom trudniej...

20. Data: 2002-10-01 11:54:45

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak z ciekawości, jak to ma działać? Bo laserem to można dużo rzeczy
> zrobić, ale to?
Prosto. Transmentalna polaryzacja wyzwala kwantowy rezonans nadzmyslowy.
Uzyskany sygnal mierzy sie za pomoca transorganicznego kolimatora
pseudomaterialnego z rdzeniem z rogu jednorozca (dla sceptykow -
narwala). Nastepnie wykonuje sie transformante Fouriera (ale nie FFT! to bardzo
wazne) calkujac skladnik urojony, naturalnie biorac pod uwage jedynie wartosci
powyzej 2*pi*i. Ze zsumowanych wartosci mozna latwo odczytac na co pacjent jest
chory.
Potem wystarczy umiescic wyniki obliczen w koszu na smieci i wystawic rachunek.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Wysoka bilirubina
Pnuemocistis carinii
Re: Czyżby skutki Diety Optymalnej
zwolnienie