cannelloni

1. Data: 2005-02-09 15:33:14

Temat: cannelloni
Od: "gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie chcę przepisu ;-)
Chciałam się tylko podzielić pewnym spostrzeżeniem - robiłam ostatnio
cannelloni nadziewane mięsem mielonym z dodatkiem pomidorów, czosnku,
cebulki i ziół, zapiekane pod beszamelem. Przepis sprawdzony wielokrotnie,
zawsze wychodził. A tym razem trzymałam to wszystko w piekarniku dłużej niż
zazwyczaj a i tak makaron był lekko twardawy. No i co? Otóż zawsze
nadziewałam rurki jeszcze gorącym farszem (byle jak najszybciej się uporać z
całą robotą), a tym razem miałam dużo czasu i farsz był całkiem
przestudzony. A jak się nadziewa gorącym - to makaron od razu mięknie, przy
nadziewaniu zimnym - został całkiem surowy.
Polecam nadziewanie na ciepło - piecze się szybciej i jest mięciutkie :)
gosia

1. Data: 2005-02-09 15:48:52

Temat: Re: cannelloni
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:
jak się nadziewa gorącym -
> to makaron od razu mięknie, przy nadziewaniu zimnym - został całkiem
> surowy.

A gotujesz ten makaron czy nadziewasz taki prosto z opakowania?

pzdr.
Ania

1. Data: 2005-02-10 10:09:20

Od: "gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gotujesz ten makaron czy nadziewasz taki prosto z opakowania?

Prosto z opakowania i pierwszy raz nie chciał mi zmięknąć

1. Data: 2005-02-10 10:33:03

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

> Prosto z opakowania i pierwszy raz nie chciał mi zmięknąć

moze mial zbyt sucho ... ??

Łukasz G

1. Data: 2005-02-10 11:04:38

Od: "gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie okazuje się, że to "za sucho" to rzecz względna, bo jak
identycznym farszem nadziewa się na ciepło to miękną, a jak na zimno, to nie
chcą. Pewnie jakby zrobić nadzienie zimne, ale bardziej wodniste to by
wyszło OK, ale jakoś nie przemawia do mnie mięso pływające w wodzie :(

co jedliście w Popielec?
Zupa z pomarańczy
Chlebowy automat - co za czasy
A moze tort orzechowy?