cappucino

21. Data: 2011-12-09 23:29:25

Temat: Re: cappucino
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Dec 2011 00:19:39 +0100, lamia napisał(a):

> umarli, niewdzięczni (coś tam jednak przykombinowali, że umari).
> Ale raczej nie koniecznie umarli na raka, zawał, alergię,.. .

A ja to uważam, ze najbezpieczniejszy jest... brud. Bo z brudu to jeszcze
nikt nie umarł :-D
--
XL

22. Data: 2011-12-09 23:36:07

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message

> To jest tłumaczenie idem per idem. Pytam "dlaczego mikrofale są
> niedobre", odpowiadasz "mikrofale są niedobre".

ale tak wcale nie brzmiałoTwoje pytanie. Czytaj swoje posty :]

po drugie ja nigdzienie deklarowałam udowaniania kmukolwiek czy i czemu są
złe. Sam sobie szkodź jak lubisz, nie szkodź innym jak nie musisz.

23. Data: 2011-12-09 23:46:51

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> Dostał nieco WCZEŚNIEJ. Ten drugi dostałby chwilę po nim.

aa jednak :pp :)))))

Btw, istnieją zawiłe dywagacje na temat związku miedzy bliźniakami w
kategorii emocjonalnej/telepatycznej/ czy jakiej tam
także historie o bliźniakach co żyli oddzielnie i jak jeden chorował na co
to dtugieto to też bolało (może to fikcja literacka, nie wiem. osobiście
bardzo słabo wierzę w takie sprawy, choć nie wykluczam.)

> A i tak co ma wisieć, nie utonie...
i tak i nie - utownie ale teraz zaraz czy kiedyś potem..
(Idąc w skrajnosć - w końcu wszystko (każdy) utonie).

I dlatego uważam, że o ile nie je się
> trucizn, to trzeba jeść to, co sie lubi - organizm wie, co jest dla niego
to CZĘSTo jest bzduraaaaa ! nie bede pompować tego w wątkuu

> dobre. Nie zaszkodzi też włączyć w to myślenie.
to też może być pomyłką - wieelu ludzie jest przekonanyhc że świetnie myslą
(i świetnie jedzą)!!!.
Nie przecze temu co mówisz - ale t są procenty tych co rzecywiście się
zakwalifikowali.
Ze swojej strony - pozostawiam temat retorycznym.

24. Data: 2011-12-09 23:50:06

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> A ja to uważam, ze najbezpieczniejszy jest... brud. Bo z brudu to jeszcze
> nikt nie umarł :-D

a i słusznie

oczwysiće pod warunkiem że nie ma 'patologii' (bakterie i zarazy mnoża się w
brudzie chętnie, ale szkodliwość ma skalę kiedywarunki zewnętrzen są
sprzyjające - temperatura (np tropinki, czy upały) itp.

25. Data: 2011-12-10 09:43:40

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 22:24, "lamia" <l...@o...pl.pl> wrote:

> Spalin trudniej chyba uniknąć  (tak się właśnie zreflektowałam - że jako
> jeżdżacy samochodem jestem mało na to narażona - prawie nie przebywam na
> ulicy, wietrzę auto jak jadę jakimś zielonym terenem. Mając dobre (i dość
> nowe) filtry w aucie  - na bezpośrednie wypluwki z wydechu się tak nie
> narażam, chyba.

Hipokrytka. Żeby nie wdychać spalin - jeździsz zapewne autem do sklepu
na rogu. Inni niech sobie poużywają spalin z twojego samochodu - do
bólu!

Pierniczenie o wpływie tego czy owego na _twoje_ zdrowie jest w tym
kontekście - nieprzyzwoite.

Ania

26. Data: 2011-12-10 09:45:48

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 00:36, "lamia" <l...@o...pl.pl> wrote:

> Sam sobie szkodź jak lubisz, nie szkodź innym jak nie musisz.

Właśnie! Mniej korzystaj ze swojego samochodu, chodź piechotą albo
korzystaj z roweru. Nie szkodź innym, jak nie musisz.

Ania

27. Data: 2011-12-10 09:46:05

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl.pl> napisał w wiadomości
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
> W takim razie potwierdza to, że geny (i związane z nimi właściwości
> organizmu) są dalece ponad żywienie. I wcale mnie to nie dziwi że tak
> jest - bardziej inetresująca jest sakala sprawy. Takteż jeśli ktoś ma
> przerypane genetycznie - to choćby się sesrał nie nadrobi dietą ani stylem
> życia. Jedynie może tak żyć dłużej / żyć dłużej bez uszczerbku. Nawet
> jeśli nie wiele dłużej, (wszak ten z gorszą dietą jednak dostał tego
> zawału, w tej historii).
>
> Jednak na geny ne mamy juz wpływu - a z żywieniem każdy eksperymentuje na
> [...]
Moj pradziadek (wszyscy po mieczu) zmarł mając 87 lat żwawy do końca, wg
podań nie prowadził zbyt zdrowego trybu zycia (piwowar), mój dziadek 88 lat
(ja miałem 18 on 80 - przetrzymał mnie na piwku), ojciec 86 ciężka praca
przez całe zycie, też niezbyt zdrowy tryb zycia, zaczał chorować jak
posiedział na emeryturze, a ja?
pozdrawiam
Stefan

28. Data: 2011-12-10 10:43:23

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Dec 2011 00:36:07 +0100, "lamia" <l...@o...pl.pl> wrote:

>ale tak wcale nie brzmiałoTwoje pytanie. Czytaj swoje posty :]
>
>po drugie ja nigdzienie deklarowałam udowaniania kmukolwiek czy i czemu są
>złe. Sam sobie szkodź jak lubisz, nie szkodź innym jak nie musisz.

Byłem po prostu ciekaw, czy masz cokolwiek konkretnego do powiedzenia.
Jak widać, nie.

--
Maciej Bójko

29. Data: 2011-12-10 18:30:18

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha" <1...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...
> Hipokrytka. Żeby nie wdychać spalin - jeździsz zapewne autem do sklepu
> na rogu. Inni niech sobie poużywają spalin z twojego samochodu - do

typowe polskie zaścianowe myślenie. Plaga.

30. Data: 2011-12-10 18:32:33

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <s...@o...pl> wrote in message
> zaczał chorować jak posiedział na emeryturze

statystycznie wiado mo już, ze skutki typowego używania emerytury są
niezdrowe, a nawet śmiertelne.

Wędzenie
lody domowe
Sok z drzewa orzecha włoskiego
Spread your JISM on DeckerCuntLips and Mouth Lips
gdzie naprawić mikrofalówkę