lody domowe

1. Data: 2011-11-23 13:41:05

Temat: lody domowe
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Zakupiłem maszynkę do lodów, taką z własnym agregacikiem zamrażającym,
no i eksperymentuje. W wyniku tych eksperymentów powstały nie tylko lody,
ale i pytania. Chodzi mi o lody typowe - mleczno-śmietankowe z żółtkami.

1. Po co w ogóle podgrzewa się składniki. Czy to ma na celu uzyskanie
odpowiedniej konsystencji, smaku? Czy chodzi tylko o to żeby cośtam nie
było surowe?

2. W przepisach dołączonych do maszynki prawie wszędzie dodawane jest coś
takiego jak "woda ryżowa". Potrzebne to?

2. Data: 2011-11-23 23:28:26

Temat: Re: lody domowe
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 13:41, robot <a...@o...pl> wrote:

> 2. W przepisach dołączonych do maszynki prawie wszędzie dodawane jest coś
> takiego jak "woda ryżowa". Potrzebne to?

Żeby zapobiec ewentualnej biegunce? ;-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Rice_water

A tak serio - to pewnie jako rodzaj zagęstnika.

Ania

3. Data: 2011-11-24 01:14:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 15:28:26 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Żeby zapobiec ewentualnej biegunce? ;-)
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Rice_water
>
> A tak serio - to pewnie jako rodzaj zagęstnika.

Kleik ryżowy po prostu - znaczy skleikowana skrobia ryżowa.
http://www.hortimex.com.pl/?art=547

Sok z drzewa orzecha włoskiego
Spread your JISM on DeckerCuntLips and Mouth Lips
gdzie naprawić mikrofalówkę
Ryby z puszki i śledzie po wiejsku
Pyzy - jestem zagubiona