Re: cebe - marudziłeś na Super Nianię ...

Data: 2009-04-23 14:25:07
Temat: Re: cebe - marudziłeś na Super Nianię ...
Od: "Duch" <n...@n...com>

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gspnph$ljb$1@news.onet.pl...

> Wiesz co, napisałeś dużo i niestety za dużo, przez co odnosi się wrażenie,
> że za bardzo kluczysz i własciwie nie wiadomo za bardzo,
> czego bronisz. Że tak powiem, po raz kolejny spotykam się
> jak dla mnie, z niedopuszczalnym połączeniem:
> - aprobata (subtelna, delikatna, ale jednak ...) dla klapsa
> - aprobata metod niani

e tam,
chcialem rzec, ze atmosfera histerii na tyle duża,
ze nie dość ze klaps prawie stał sie przestepstwem,
ze az trzeba za to wsadzac do wiezienia :)
to rowniez ... metody niani staly sie terrorem!

Stwierdzam ze ma miejsce odrealnienie i lekka histeria.

zreszta, jesli chodzi o klapsa, Ty sam moglbys juz siedziec za kratami,
uwazasz ze jakbys siedzial teraz to ze to jest dobre?
Ja uwazam ze to zle, Ty pewnie tez, w czym problem?

dalej:
"Ale właśnie rozpowszechnienie tego poglądu okazuje się
szczególnie szkodliwe, gdyż prowadzi do tego, że w każdym pokoleniu biciem
upokarza się ludzi, którzy uważają to za całkiem normalne i uprawnione"

dostawales klapsy? Ja tak.
Masz o nie pretensje? Jesli o mnie chodzi, stanowia sa dla mnie zupelnie
nieistotne. Za to znam calkiem inne rzeczy o ktore mam pretensje.

----------
Wiesz co uwazam? Ze ludzi ktorzy robią taką histerię (jak ta Alice Miller)
trzeba odsuwac
od gloszenia poglądów. To sa ludzie nawiedzeni. W zyciu potrzebna jest
mądrość a nie histeria.
Tacy ludzie sa wrecz niebezpieczni, bo nie widzą rzeczywistosci taka jaka
jest, zyją wnierealnym swiecie.
Stanowią zagrozenie dla innych, w tym Ciebie bo siedzialbym juz w wiezieniu.
Bez sensu.

Pozdr,
Duch