Re: cellulitis- oświecenie?

Data: 2004-02-18 20:40:18
Temat: Re: cellulitis- oświecenie?
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl>

Użytkownik "Hafsa" <h...@b...adresu> napisał w wiadomości
news:c10h23$mo3$1@inews.gazeta.pl...

> Dzieki Karola, nie znioslabym kolejnej dyskusji o przerobie wegli na
> tluszcze i cytatow z Harpera.

=] Harpera nie posiadam =] Ale myślę, że trzeba mówić głośno o wpływie
nadmiernej ilości węglowodanów i przetworzonej żywności na urodę skóry i
sylwetkę. Najlepszą cerę miałam właśnie w czasie dużego ograniczenia cukrów,
wyeliminowania chemii spożywczej i pilnowania niskiego IG -- skóra była
bardziej sprężysta, pryszczy mniej. Cudów oczywiście nie było, ale widoczna
poprawa. A cellulit to w oczach nikł i to nie tylko moje subiektywne
odczucia =] Szkoda, że tak trudno się trzymać dobrej diety, kiedy człowiek
wybiega rano bez śniadania, potem 8 godzin w pracy żłopie kawę zagryzając
jakimś junk-foodem... I znów cellulit, i znów pryszcze...

Pozdrawiam,
Karola