Re: cellulitis- oświecenie?

Data: 2004-02-18 20:49:09
Temat: Re: cellulitis- oświecenie?
Od: "Edyta" <f...@g...pl>

> Test środków na celulitis przeprowadzony przez austriacką organizację
> konsumencką

Witam,

chodzę na endermologie i jestem coraz bardziej zadowolona (pisałam już o tym
wcześniej).
Za mną już 4 zabiegi i skóra staje się gładsza.
Problem jeszcze nie zginął, ale jestem na tym etapie usatysfakcjonowana.
Dodatkowo po każdym zabiegu stosuję krem anty., z pewnością nie zaszkodzi.
Piję min. 2 litry wody i nie objadam się czym popadnie.
Planuję również zakup steppera, ponieważ na aerobic nie mam czasu
(ubolewam;-(().

Jeżeli interesują Was szczegóły zapraszam do pisania.

Podrawiam,
Edyta