Re: chcę schudną

From: "Jan Werbiński" <j...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chcę schudną
Date: Wed, 8 May 2002 00:04:02 +0200

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ab8dde.3vvkpop.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> I nie czystą...

No to co? Ale faktem jest, że kupisz.

> W formie czystej?

Tak. Nawet ma napis na pudełku: "ECA stack". Ponadto nabędziesz w Polsce
praktycznie wszystkie wymienione przeze mnie wcześniej wersje ECA.

> Ależ to było prawidłowe użycie - był ból do znieczulenia,
> operacja jednorazowa, bez chęci odurzenia - co nie tak?

Prawidłowe użycie to trochę szersze pojęcie. W przypadku morfiny oznacza ono
naprawdę poważny przypadek. Spytaj się lekarza co oznacza prawidłowe użycie
morfiny. Z pewnością ból nie do zniesienia taki jak przy zębie to za mało.
Poza tym ból zęba można uśmierzyć znacznie łagodniejszymi środkami i wtedy
użycie morfiny nie jest uzasadnione (czyli nie zachodzą warunki spełniające
zasady prawidłowego użycia). Rak to czasami ból niemożliwy do zwalczenia
innymi metodami.

> To są jedne z pierwszych linków po wpisaniu w Google 'ephedrine'.

> Owszem, dotyczą.

Nie dotyczą!
1 One mówią o skutkach przedawkowania oraz o skutkach zażycia przez osoby,
którym NIE WOLNO brać eph.
2 Prawidłowe używanie NIE DOPUSZCZA przedawkowania oraz użycia przez osoby
które nie powinny.
TE DWA ZBIORY PRZYPADKÓW (1 i 2) NIE ZACHODZĄ NA SIEBIE.

> Jak są problemy, to chyba logiczne jest, że nie było to używanie
> prawidłowe. Analogicznie mogę napisać, że prawidłowo używana heroina
> jest całkowicie bezpieczna i nie uzależnia, a problemy pojawiają się
> przy jej nieprawidłowym użyciu.

Być może. Ale nie potrafię sobie wyobrazić co masz na myśli mówiąc o
prawidłowym używaniu heroiny. Dla mnie zbiór możliwych sposobów prawidłowego
użycia heroiny zawiera 0 przypadków. Oznacza to, że nie można prawidłowo jej
użyć Ale może Ty znasz jakies zastosowania?

> Mylnie zakładasz, że osoby które miały problemy używały efedryny
> nieprawidłowo.

> Nie, to jeden z czynników ryzyka przy używaniu efedryny.

rine_1234.html

e_effects.html

> Ależ używających też jest tysiące razy mniej.

Ale ilość zmarłych na ilość używających jest korzystniejsza. Poza tym każda
nawet najmniejsza dawka alkoholu powoduje nieodwracalną śmierć komórek
nerwowych. One nie są regenerowane. W ten sposób w bardzo małym ułamku
procenta alkohol zabija. W przypadku ECA bilans korzyści jest dodatni. Osoby
je przyjmujące prawidłowo są zdrowsze po takiej kuracji dzięki korzyściom z
odchudzenia. Nawet, gdyby nastąpił niewielki ubytek zdrowia (co nie powinno
wystąpić) to jest wielokroć spłacony przez korzyści.

> Niekoniecznie. Zależy co rozumiesz przez znaczne przedawkowanie,
> np. czy wliczasz też zwiększoną podatność organizmu?

Sprostuję: problemy były spowodowane nieprawidłowym używaniem. Tj osoby,
które nie mogą brać brały, lub osoby które mogą przesadzały. Podaj linki do
przypadków prawidłowego użycia, które zakończyły się śmiercią. Na razie nie
podałeś żadnego.

> A komu proponowałeś, jak nie otyłym (osoby o prawidłowej wadze
> nie chcą chudnąć, prawda?)?

Otyli mogą. Osoby z wadą serca nie mogą. Otyli oraz osoby z nadwagą nie
muszą mieć wady serca. Np ja mam nadwagę i nie mam żadnych wad serca i b.
niskie ciśnienie. Domysły, że każda osoba, której przyda się ECA ma
zrujnowane zdrowie są zbyt daleko posunięte. Grubasy z nadwagą 80 kg
prawdopodobnie mogły by strzelić w kalendarz po użyciu ECA. Ale przecież
jeżeli miały by spełnić warunki prawidłowego użycia (opisane nawet na
pudełku), to nie mogą absolutnie tego brać. CO WYKLUCZA WW ZARZUTY.

> Każdy otyły ma bardziej obciążone serce, więc i większe jest
> ryzyko np. zawału w wyniku ECA.

Jeszcze raz dam np siebie za przykład. Mam za dużo tkanki tłuszczowej i
serce jak dzwon. Jestem sam?

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul