Re: chcę schudną

Data: 2002-05-07 09:22:21
Temat: Re: chcę schudną
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl>

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in
news:ab7802$124$1@news.tpi.pl:

> Kupisz kofeinę bez recepty ale w mniejszych dawkach i jest dość
> droga.

I nie czystą...

> Problemowy składnik ECA jest dostępny bez recepty.

W formie czystej?

> Znowu nie zrozumiałeś olbrzymiej ilości zastrzeżeń kryjących się w
> sformułowaniu "prawidłowe używanie".

Ależ to było prawidłowe użycie - był ból do znieczulenia,
operacja jednorazowa, bez chęci odurzenia - co nie tak?

> Każdy znajdzie to, czego szuka.

To są jedne z pierwszych linków po wpisaniu w Google 'ephedrine'.

> Skróty, które podałeś nie dotyczą naszego wątku.

Owszem, dotyczą.

> W żadnym nie napisano, że spowodowało je prawidłowe używanie.

Jak są problemy, to chyba logiczne jest, że nie było to używanie
prawidłowe. Analogicznie mogę napisać, że prawidłowo używana heroina
jest całkowicie bezpieczna i nie uzależnia, a problemy pojawiają się
przy jej nieprawidłowym użyciu.
Mylnie zakładasz, że osoby które miały problemy używały efedryny
nieprawidłowo.

> Większość dotyczy znacznego przedawkowania. To, że
> niektórzy chętniej przedawkowują efedrynę jest zupełnie inną
> sprawą.

Nie, to jeden z czynników ryzyka przy używaniu efedryny.

rine_1234.html

e_effects.html

> I tak tysiące razy mniej.

Ależ używających też jest tysiące razy mniej.

> Nie wiem, z jakiego źródła korzystałeś.

Czytaj uważnie (było kawałek wyżej):
[...]
BTW czekam na Twoje źródła na poparcie tezy, że 'Bilans zysków i
strat na zdrowiu przy użyciu ECA jest zwykle korzystny względem
pozostawania otyłym.', które to podobno znalazłeś na Google.

> Wszystkie problemy były spowodowane znacznym przedawkowaniem lub
> poważną wadą serca o której pacjent nie wiedział.

Niekoniecznie. Zależy co rozumiesz przez znaczne przedawkowanie,
np. czy wliczasz też zwiększoną podatność organizmu?

> Wtedy zastrzezenie prawidłowego używania nie dopuszcza użycia.
> Automatycznie więc taka osoba nie może tego stosować i tego nigdy
> nie proponowałem.

A komu proponowałeś, jak nie otyłym (osoby o prawidłowej wadze
nie chcą chudnąć, prawda?)?

> Jeszcze raz: otyłym z chorym sercem nigdy nie proponowałem.
> Przeczytaj warunki prawidłowego używania ECA.

Każdy otyły ma bardziej obciążone serce, więc i większe jest
ryzyko np. zawału w wyniku ECA.

--
/**** Here comes the war - ****\
***** put out the lights on the Age of Reason. *****