chcę schudnąć

61. Data: 2002-05-13 15:47:39

Temat: Re: chcę schudną
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in
news:abm08m$do8$2@news.tpi.pl:

> Nie wiem. Mi to nie przeszkadza. To Ty masz problem.

Nie mam problemu, nie biorę tego. :-)

> To Ty zarzucasz działanie niezgodne z prawem. Takiego łamania
> prawa nie możesz tolerować.

LOL! Zabroń mi.

> Dlaczego jest niedozwolony?

A jest legalny? To czemu nie wystawiają faktur i przewożą to w
małych paczkach przy większych zamówieniach?

> Zgłoś to odpowiednim organom. Dopóki tego nie zrobisz zachowujesz
> się jak hipokryta.

Zgłoszę, nie bój się. Na razie wygodniej i taniej jest mi
edukować ludzi, żeby nie kupowali 'na ślepo' tego podejrzanego
preparatu.

> A może nie jesteś pewien co jest niedozwolone?

W grę wchodzi tylko efedryna, bo legalności kofeiny i aspiryny
jestem pewien. Pewności nie mam (szukam spisu).

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

62. Data: 2002-05-13 19:52:48

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abou7r.3vvkaj9.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Nie mam problemu, nie biorę tego. :-)

Twój problem (jak zdążyłeś zapomnieć) polegał na oburzeniu z powodu
polecania ECA do odchudzania. To Tobie się to nie podobało. Nagle nie masz
problemu...

> LOL! Zabroń mi.

Nie mam zamiaru. Próbuję Ci uświadomić Twoją hipokryzję. Z jednej strony
krytykujesz polecanie ECA sugerując, że jest to działalność przestępcza, a
jak proszę abyś zachował się jak prawy obywatel to podwijasz ogon pod
siebie.

> A jest legalny? To czemu nie wystawiają faktur i przewożą to w
> małych paczkach przy większych zamówieniach?

Jeżeli nie jest powinieneś zawiadomić odpowiednie władze. Jeżeli jest zgodne
to daj spokój.

> Zgłoszę, nie bój się. Na razie wygodniej i taniej jest mi
> edukować ludzi, żeby nie kupowali 'na ślepo' tego podejrzanego
> preparatu.

Proszę bardzo. Twoje prawo. A ja będę robił dokładnie odwrotnie. :-)

> W grę wchodzi tylko efedryna, bo legalności kofeiny i aspiryny
> jestem pewien. Pewności nie mam (szukam spisu).

Efedryna jest głównym składnikiem Tussipectu, który jest bez recepty. Mówię
to już chyba piąty raz.....

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

63. Data: 2002-05-13 20:07:08

Temat: Re: [ot] chcę schudną
Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abots8.3vvkaj9.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> A, organizm się _przyzwyczaja_ do większych dawek, tak? :-)

Bzdura!
Gdybyś się zapoznał z działaniem ECA to wiedziałbyś, że nie ma żadnego sensu
przyjmowanie więcej niż 3 dawek dziennie. Przyjmowanie większej ilości niż 3
dawki NIE WPŁYWA na przyspieszenie odchudzania.
Zatem organizm się przyzwyczaja tylko w ten sposób, że już nie jest
pobudzony. Natomiast efekt zaniku głodu oraz termogeniczny jest na tym samym
poziomie. Efekt termogeniczny z czasem rośnie. Do tego nie jest potrzebne
przyjmowanie większych ilości. Niezależne badania zalecają 2 do 3 dawek
dziennie. Więcej NIE MA SENSU, chyba, że ktoś chce się naćpać ale to już nie
jest właściwe użycie.
Zalecenie przyjmowania mniejszych dawek na początku ma jedynie umożliwić
osobom wrażliwszym łatwiejsze przyzwyczajenioe się.

> Tylko, że 28 obiadów czy kilku litrów wódki fizycznie nie sposób
> zmieścić w organizmie, a ECA - tak.

> Podejrzewam, że dlatego nie można kupić czystej kofeiny, tylko
> mocno rozcieńczoną (choć też pewnie możliwą do przedawkowania -
> 5000mg/40mg (tabletka Kofexu) = 125 tabletek; nie da się zjeść
> (wymioty)).

Wszystko się da.

> Osobie, któej przykład podałem - poprawiła zdrowie (nie bierze
> żadnych dragów).

Podobnie niektórym wyjątkowym osobom pomaga upuszczanie krwi, magia, itp.
Efekt placebo odpowiada 30-40 % wyleczeń a Ty mówisz o jednej.

> ECA służy do wyciągania kasy i spełnia swoje zadanie. Zrozum to.
> Nawet jeśli pomaga schudnąć, to nic za darmo. Zresztą piszesz, że
> bierzesz ECA - skoro pomogło Ci schudnąć, to po jakiego grzyba nadal
> bierzesz?

Przecież ja to próbuję od niedawna. Dlaczego? Bo tak jest łatwiej zachować
dietę, ponadto chroni przed katabolizmem.

> Ale nie jest aż tak bliską krewną.

> Poisz swoje dzieci kawą, że tak się głupio zapytam? Bo w coli
> jest po pierwsze niższe stężenie, po drugie jest (było?) ostrzeżenie na
> butelce, że zawiera kofeinę.

No i co z tego?
ECA się dzieciom nie daje, a na opakowaniu jest ostrzeżenie co zawiera.
I tak w kółko Macieju...

> Nie są podobne. Zrób kilkoma prostymi reakcjami chemicznymi
> Lotosa z masła, albo sprawdź właściwości smarujące masła w temp. ok.
> 100 st. C. :->

> Albo kontrola zapomniała wycofać. :-P

Masz okazję się wykazać. Zrób coś dla społeczeństwa.

> Nie mam pojęcia, idź na stronkę, którą wtedy podawałeś, tam
> widziałem (w odnośniku z tej strony konkretnie).

Ale to jakiś nieznany. Nie widziałem w żadnym sklepie z suplementami.

> Błędnie zakładasz, że będą chcieli zrozumieć wszystko.

Mam to gdzieś ponieważ to Twoje subiektywne opinie. Ty też nie przejawiasz
nadmiernej troskliwości o pozostałych obywateli. Nie chce Ci się zgłosić
domniemanego przez Ciebie wykroczenia. Gdybym ja widział zagrożenie to
natychmiast zgłosiłbym gdzie trzeba, bo nie toleruję takich sytuacji (nawet
dzisiaj mi się zdarzyło). Ty masz gdzieś innych bo nie próbujesz poprawić
zła, które się dzieje w otoczeniu.

> Jednak?

Ale w sumie większość ludzi będzie zadowolona. Suma jest na korzyść. Z ECA
dziesiątki milionów cieszą się zdrowiem. Dzięki Takim opiniom jak Twoja żyło
by 17 osób ale kilka milionów zginęłoby z powodu chorób związanych z
otyłością. Ale Tobie to by nie przeszkadzało, bo wierzysz w ideały.
Wierzysz, że silna wola wystarczy wszystkim. W rzeczywistości świat nie jest
tak idealny.

> Mogę do siga?

> Sprzedajesz to g...?

> Np. nie używać - szczególny przypadek. ECA IMO pod to się łapie.

> Portalisz. W każdym sklepie monopolowym musi (przepisy ta
> stanowią) wisieć informacja, że 'alkohol szkodzi zdrowiu'.

Tak samo jak na opakowaniu ECA jest informacja. Jest jej tam dużo więcej.

> Nie czepiam się, tylko nie poddaję się manipulacji. :-P To, że
> samemu używając substancji szkodliwej starasz się przekonać innych o
> jej nieszkodliwości, to znane zjawisko. Patrz ludzie, którzy twierdzą,
> że piją, bo lubią i w niczym im to nie przeszkadza.

Tylko, że ja podałem linki do badań naukowych, które popierają to co mówię.
Ty podpierasz się tylko swoją fobią i urojonymi obawami.

> ps. Ciągle nie masz tych nagłówków i innych ustawień, o których Ci
> pisałem - a'propos czepiania (słusznego zresztą, ciągle liczę, że to
> poprawisz).

Nie mam czasu.

64. Data: 2002-05-13 20:45:09

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Twój problem (jak zdążyłeś zapomnieć) polegał na oburzeniu z
> powodu polecania ECA do odchudzania. To Tobie się to nie podobało.
> Nagle nie masz problemu...

A o to Ci chodzi. No, zwróciłem Ci uwagę i sprawdzam, co to ta
efedryna i czy można ją brać w Polsce (czystą, nie Tussipect). Dla mnie
koniec problemu.

> Nie mam zamiaru.

To nie pisz, że nie mogę tolerować.

> Próbuję Ci uświadomić Twoją hipokryzję. Z jednej
> strony krytykujesz polecanie ECA sugerując, że jest to działalność
> przestępcza, a jak proszę abyś zachował się jak prawy obywatel to
> podwijasz ogon pod siebie.

Ależ sprawdzę, co trzeba, czemuż się boisz?

> Jeżeli nie jest powinieneś zawiadomić odpowiednie władze. Jeżeli
> jest zgodne to daj spokój.

Toteż sprawdzam, czy jest legalne i jak nie, to będę zawaidamiał.
W czym rzecz? Myślisz, że rzucam wszystko i lecę, bo gdzieśtam
handlują?

> Proszę bardzo. Twoje prawo. A ja będę robił dokładnie odwrotnie.
> :-)

Ostrzegam, że gdyby okazało się, że jest to środek nielegalny
podpadasz pod nakłanianie do użycia, co jest zagrożone karą... :-)

> Efedryna jest głównym składnikiem Tussipectu, który jest bez
> recepty. Mówię to już chyba piąty raz.....

Nie jest _głównym_ składnikiem. To raz. Dozwolony Tussipect nie
wyklucza nielegalnej efedryny (prawo bywa głupie - weź zobacz, jakie
przdmioty są zabronione (baseball), a jakie legalne (młotek)), to dwa.
Przyjąłem po pierwszym Twoim napisaniu (i drobnej konsultacji z
kumplem), że Tussipect zawiera efedrynę, więc nie musisz tego powtrzać,
to trzy.

--
/**** Here comes the war - ****\
***** put out the lights on the Age of Reason. *****

65. Data: 2002-05-14 00:05:53

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message

> A jest legalny? To czemu nie wystawiają faktur i przewożą to w
> małych paczkach przy większych zamówieniach?

Wszystkie skladniki wchodzace w sklad ECA sa w Polsce zarejestrowane i
legalne.
ECA nie jest srodkiem zarejestrowanym, bo nikt w Polsce nie przeprowadzal
nad nim badan (jeszcze). NIE jest to rownoznaczne z tym, ze ECA jest
ZAKAZANE, bo np. stwierdzono jego szkodliwosc. Jest nielegalne, bo srodkow
niezarejestrowanych nie mozna sprzedawac na terenie kraju, tak jak i innych
nowych lekow nie wpisanych do rejestru, choc juz np. powszechnie stosowanych
z sukcesem w innych krajach.
A moje osobiste doswiadczenia z ECA mowia to, ze przy odpowiednim dawkowaniu
przez osoby nie majace przeciwskazan (=ja), zyskuje sie wiele korzysci
zdrowotnych wynikajacych z pozbycia sie nadwagi. Bez skutkow ubocznych.

FAKTY prezentuja sie tak:
ECA jest przy odpowiednim stosowaniu skuteczne i nieszkodliwe.
ECA jest nielegalne, bo nie jest zarejestrowane, co nie oznacza, ze jest
zakazane, bo szkodzi.

A to, czy Netrition dziala zgodnie z prawem czy nie, nalezy pozostawic do
rozstrzygniecia prawnikom, bo podejrzewam, ze to dosc skomplikowana sprawa.
Na szczescie czlowiek zostal obdarzony wolna wola i moze swobodnie zgodnie
ze swoim sumieniem decydowac, czy kupuje/stosuje dany srodek, czy nie.
Gdybym miala wybierac miedzy stosowaniem nielegalnego preparatu i zyskaniem
zdrowia a niestosowaniem i meczeniem sie z nadwaga obciazajac organizm, to
wybralabym to pierwsze. Tak zrobilam i jestem zadowolona.

pozdrawiam
Ewelina

66. Data: 2002-05-14 08:15:53

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostrzegam, że gdyby okazało się, że jest to środek nielegalny
> podpadasz pod nakłanianie do użycia, co jest zagrożone karą... :-)

Wtedy szybko musisz to zgłosić gdzie trzeba, chyba że masz rozdwojenie
osobowości. :-)

> [...]
> Przyjąłem po pierwszym Twoim napisaniu (i drobnej konsultacji z
> kumplem), że Tussipect zawiera efedrynę, więc nie musisz tego powtrzać,

Jest głównym składnikiem z naszego punktu widzenia. To właśnie efedryna
powoduje "high" w czasie leczenia grypy.

67. Data: 2002-05-14 09:37:53

Temat: Re: chce schudnac
Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> Cool sygnaturka. :-DDD

w zyciu nie bylam jeszcze cytowana. dzieki
magda

68. Data: 2002-05-24 22:01:13

Temat: Re: chcę schudna
Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@k...net.pl> skribis:

>Myślę, że powinieneś zadać to pytanie Eskimosom.
>Jak oni przetrwali nie spożywając produktów roślinnych?

krotkozyjace kurduple.

Pozdrawiam, Leh

69. Data: 2002-07-07 19:40:48

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dieta 1000 kcal

ELan

nowy - dieta
Kakao
Kulturysci - pomocy
pomocy!!!
dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?