chcę schudnąć

21. Data: 2002-05-07 10:29:38

Temat: Re: chcę schudnąć
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veno" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ab4c5c$l75$3@news.onet.pl...
> Użytkownik "natalia Sos." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Bez wysiłku, tak? Jeśli dałoby się bez wysiłku to po Ziemii chodziliby
sami
> wysportowani i o dobrych sylwetkach ludzie. A tak chyba nie jest, a na
pewno
> nie w Polsce. Rany, skąd w ludziach takie lenistwo to ja nie rozumiem.
> Jeszcze trochę to nie będzie im się chciało ruszyć palca na pilocie, aby
> zmienić program TV. Ten naród mnie przeraża.
>
> Pozdrawiam - Veno

To nie jest wina samego narodu, że stał się otyły, ociężały itd. Największą
winę za ten stan ponoszą tzw. eksperci od "jedynie słusznej diety" a to
pociąga za sobą całą chorą resztę gospodarki. I TO właśnie mnie przeraża.

Krystyna

22. Data: 2002-05-07 14:25:08

Od: "natalia Sos." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natalia Sos." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich prosze o szybką propozycję jak schudnąć bez wysiłku no i
> bez skutku jo-jo Propozycje diet prosze
> Natalia
********
Dzięki za wasze zaangażowanie aby mi pomóc nie mam zbytniej nadwagi,
Chciałam schudnąć około 4-7kg no i dlatego proszę o skuteczne diety, lub
porady, triki które pozwolą szybko schudnąć np: przed posiłkiem 2 szklanki
wody (coś w tym guśćie )
Dzięki Natalia

23. Data: 2002-05-07 21:48:16

Temat: Re: chcę schudną
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vector_layer" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> A to mnie zdziwiłeś!!!! Przeciez cała dyskusja zaczęłą się od tego że
> zaproponowałeś ECA Natali która chce się odchudzić - czyli mozna mniemać
że

Zaproponowałem jej PRAWIDŁOWE UŻYCIE ECA. W nim jest zawarte zastrzeżenie o
niedopuszczalności stosowania przez osoby chore na serce.

Tylko część osób, które chcą się odchudzić ma chore serce. Twoje domysły są
bezpodstawne.

> ma nadwagę - o jej serce przed zaproponowaniem ECA tez nie spytałeś.
> Zachowujesz sie jak diler narkotyków "nie sprzedawałem dzieciom - skąd
> mogłem wiedzieć że ma 10 lat... nie pytałem przecież" :))

Jako klient TV marketu, którego osobiście ubodła charakterystyka tychże
jesteś obrażony i teraz będzisz się czepiał czegokolwiek. Dyskusja bez
sensu. Nie potrafisz zrozumieć znaczenia prostego zdania. Zauważ, że
starałem się nie używać zdań złożonych aby ułatwić zrozumienie ludziom o
ociężałych umysłach. Niestety dla niektórych to wciąż za mało.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

24. Data: 2002-05-07 22:04:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ab8dde.3vvkpop.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> I nie czystą...

No to co? Ale faktem jest, że kupisz.

> W formie czystej?

Tak. Nawet ma napis na pudełku: "ECA stack". Ponadto nabędziesz w Polsce
praktycznie wszystkie wymienione przeze mnie wcześniej wersje ECA.

> Ależ to było prawidłowe użycie - był ból do znieczulenia,
> operacja jednorazowa, bez chęci odurzenia - co nie tak?

Prawidłowe użycie to trochę szersze pojęcie. W przypadku morfiny oznacza ono
naprawdę poważny przypadek. Spytaj się lekarza co oznacza prawidłowe użycie
morfiny. Z pewnością ból nie do zniesienia taki jak przy zębie to za mało.
Poza tym ból zęba można uśmierzyć znacznie łagodniejszymi środkami i wtedy
użycie morfiny nie jest uzasadnione (czyli nie zachodzą warunki spełniające
zasady prawidłowego użycia). Rak to czasami ból niemożliwy do zwalczenia
innymi metodami.

> To są jedne z pierwszych linków po wpisaniu w Google 'ephedrine'.

> Owszem, dotyczą.

Nie dotyczą!
1 One mówią o skutkach przedawkowania oraz o skutkach zażycia przez osoby,
którym NIE WOLNO brać eph.
2 Prawidłowe używanie NIE DOPUSZCZA przedawkowania oraz użycia przez osoby
które nie powinny.
TE DWA ZBIORY PRZYPADKÓW (1 i 2) NIE ZACHODZĄ NA SIEBIE.

> Jak są problemy, to chyba logiczne jest, że nie było to używanie
> prawidłowe. Analogicznie mogę napisać, że prawidłowo używana heroina
> jest całkowicie bezpieczna i nie uzależnia, a problemy pojawiają się
> przy jej nieprawidłowym użyciu.

Być może. Ale nie potrafię sobie wyobrazić co masz na myśli mówiąc o
prawidłowym używaniu heroiny. Dla mnie zbiór możliwych sposobów prawidłowego
użycia heroiny zawiera 0 przypadków. Oznacza to, że nie można prawidłowo jej
użyć Ale może Ty znasz jakies zastosowania?

> Mylnie zakładasz, że osoby które miały problemy używały efedryny
> nieprawidłowo.

> Nie, to jeden z czynników ryzyka przy używaniu efedryny.

rine_1234.html

e_effects.html

> Ależ używających też jest tysiące razy mniej.

Ale ilość zmarłych na ilość używających jest korzystniejsza. Poza tym każda
nawet najmniejsza dawka alkoholu powoduje nieodwracalną śmierć komórek
nerwowych. One nie są regenerowane. W ten sposób w bardzo małym ułamku
procenta alkohol zabija. W przypadku ECA bilans korzyści jest dodatni. Osoby
je przyjmujące prawidłowo są zdrowsze po takiej kuracji dzięki korzyściom z
odchudzenia. Nawet, gdyby nastąpił niewielki ubytek zdrowia (co nie powinno
wystąpić) to jest wielokroć spłacony przez korzyści.

> Niekoniecznie. Zależy co rozumiesz przez znaczne przedawkowanie,
> np. czy wliczasz też zwiększoną podatność organizmu?

Sprostuję: problemy były spowodowane nieprawidłowym używaniem. Tj osoby,
które nie mogą brać brały, lub osoby które mogą przesadzały. Podaj linki do
przypadków prawidłowego użycia, które zakończyły się śmiercią. Na razie nie
podałeś żadnego.

> A komu proponowałeś, jak nie otyłym (osoby o prawidłowej wadze
> nie chcą chudnąć, prawda?)?

Otyli mogą. Osoby z wadą serca nie mogą. Otyli oraz osoby z nadwagą nie
muszą mieć wady serca. Np ja mam nadwagę i nie mam żadnych wad serca i b.
niskie ciśnienie. Domysły, że każda osoba, której przyda się ECA ma
zrujnowane zdrowie są zbyt daleko posunięte. Grubasy z nadwagą 80 kg
prawdopodobnie mogły by strzelić w kalendarz po użyciu ECA. Ale przecież
jeżeli miały by spełnić warunki prawidłowego użycia (opisane nawet na
pudełku), to nie mogą absolutnie tego brać. CO WYKLUCZA WW ZARZUTY.

> Każdy otyły ma bardziej obciążone serce, więc i większe jest
> ryzyko np. zawału w wyniku ECA.

Jeszcze raz dam np siebie za przykład. Mam za dużo tkanki tłuszczowej i
serce jak dzwon. Jestem sam?

25. Data: 2002-05-07 22:30:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:ab8dde.3vvkpop.1@roses.of.many.colours...

> Jeszcze raz dam np siebie za przykład. Mam za dużo tkanki tłuszczowej i

No i wszystko się zgadza. Zjadasz stanowczo za dużo węglowodanów, stąd
nadwaga. A serce jak dzwon wcale nie musi świadczyć o jego kondycji, a wręcz
przeciwnie.

Krystyna

26. Data: 2002-05-08 07:01:54

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ab9kmi$sbg$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> No i wszystko się zgadza. Zjadasz stanowczo za dużo węglowodanów, stąd
> nadwaga. A serce jak dzwon wcale nie musi świadczyć o jego kondycji, a

Niewielka nadwaga wynika u mnie z zupełnie innych powodów. Teraz też jem
węglowodany (100-400 g dziennie) i chudne. To obala teorię, że tyje się
wyłącznie od węglowodanów.

27. Data: 2002-05-08 14:06:46

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> skribis:

>Zeby schudnac trzeba sie za siebie po prostu wziac i to porzadnie. I gdyby
>to bylo takie proste jak tycie......ech.....

to jest proste na diecie montignaca

--
Pozdrawiam, Leh
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem

28. Data: 2002-05-08 15:28:34

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to co? Ale faktem jest, że kupisz.

Nie kofeinę, tylko jakiś śmieszny preparat o zawartości kof.
niewiele większej od filiżanki legalnej kawy (i podejrzewam, że kawa
jest jedynym powodem dla którego kofeiny nie wycofano ze sprzedaży bez
recepty).

> Tak. Nawet ma napis na pudełku: "ECA stack". Ponadto nabędziesz w
> Polsce praktycznie wszystkie wymienione przeze mnie wcześniej
> wersje ECA.

Idę jutro-pojutrze do apteki i pytam o efedrynę, bądź spokojny.

> Poza tym ból zęba można
> uśmierzyć znacznie łagodniejszymi środkami i wtedy użycie morfiny
> nie jest uzasadnione (czyli nie zachodzą warunki spełniające
> zasady prawidłowego użycia).

To tak samo jak przy odchudzaniu - bez ECA też można schudnąć,
więc nie zachodzą warunki prawidłowego użycia. O to mi dokładnie
chodzi. O niepotrzebny, potencjalnie niebezpieczny wspomagacz.

> Rak to czasami ból niemożliwy do zwalczenia innymi metodami.

Ależ ja nie twierdzę, że ECA *nigdy* nie wolno stosować. Jeżeli
nadwaga jest poważnym problemem zdrowotnym i wymaga leczenia, to lekarz
pewnie sam ECA (po zbadaniu pacjenta) zaleci. Natomiast zażywanie tego
na zasadzie 'bo chcę schudnąć bez wysiłku', przy niekoniecznie dużej
nadwadze to jak branie morfiny przy bólu zęba (ryzykowna sprawa, czasem
się desperat trafi, czasem mu się uda, czasem nie).

> [...]
> przez osoby które nie powinny.
> TE DWA ZBIORY PRZYPADKÓW (1 i 2) NIE ZACHODZĄ NA SIEBIE.

Po pierwsze: nie krzycz. Po drugie: są to przypadki z wszystkich
osób, które brały ECA, o tym, że nie powinni dowiedzieli się po fakcie.

> [...]
> prawidłowego użycia heroiny zawiera 0 przypadków. Oznacza to, że
> nie można prawidłowo jej użyć Ale może Ty znasz jakies

Znam. Znam osobę, która z ciekawości próbowała (raz, dożylnie,
dawno, dawno temu). Żyje i ma się dobrze (AFAIK - dawno się nie
widzieliśmy). W tym przypadku prawidłowe użycie polgało na zaspokojeniu
młodzieńczej ciekawości przez osobę, która się nie uzależniła i
potrafiła wyciągnąć właściwe wnioski, dodatkowo porzuciła też inne
narkotyki. Złe zastosowanie?

> Ale ilość zmarłych na ilość używających jest korzystniejsza.

Masz jakieś dane, poza sufitem? Oczywiście chodzi mi o
_przedawkowanie_ alkoholu, a nie o wypadki spowodowane przez pijanych
kierowców, bo to już trochę inna sprawa (to tak, jakby do ofiar ECA
doliczyć wypadki spowodowane przez zażywających ECA, przez zwiększoną
brawurę itd.)...

> Poza
> tym każda nawet najmniejsza dawka alkoholu powoduje nieodwracalną
> śmierć komórek nerwowych. One nie są regenerowane. W ten sposób w
> bardzo małym ułamku procenta alkohol zabija.

Świetnie. A jak wytłumaczysz w takim razie fakt, że osoba
niepijąca w ogóle żyje przeciętnie krócej od osoby pijącej okazjonalnie
(ale dłużej od nałogowców)?

> [...]
> gdyby nastąpił niewielki ubytek zdrowia (co nie powinno wystąpić)
> to jest wielokroć spłacony przez korzyści.

No, prosiłem kilka razy, na jakich badaniach opierasz te
rewelacje. Doczekam się, czy nie?

> [...]
> przesadzały. Podaj linki do przypadków prawidłowego użycia, które
> zakończyły się śmiercią. Na razie nie podałeś żadnego.

Dla Ciebie zbiór przypadków prawidłowego użycia i przypadków z
komplikacjami to zbiory rozłączne, więc nie ma takich danych. Natomiast
podałem linka do osób, które zażywały ECA (nie wnikam czy prawidłowo,
czy nie, ale ciekaw jestem, czy potrafisz a priori ze 100% pewnością
określić, czy danej osobie ECA zaszkodzi, czy nie i jakich danych
będziesz do tego potrzebował).

> [...]
> żadnych wad serca i b. niskie ciśnienie. Domysły, że każda osoba,
> której przyda się ECA ma zrujnowane zdrowie są zbyt daleko

Nie twierdzę, że wszyscy otyli mają wysokie ciśnienie czy choroby
serca. Mam pretensje o polecanie niebezpiecznego środka osobie o której
_nic_ nie wiesz (poza tym, że chce schudnąć).

> Jeszcze raz dam np siebie za przykład. Mam za dużo tkanki
> tłuszczowej i serce jak dzwon. Jestem sam?

LOL! Powiedz jeszcze, że gdybyś był chydszy (przy niezmienionych
innych warunkach), nie miałbyś mniej obciążonego serca.

--
/**** http://xnews.3dnews.net/ - Xnews homepage ****\
***** http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews *****

29. Data: 2002-05-08 16:01:59

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "l/e/h" <l...@...pl.invalid> napisal w wiadomosci
> "iza" <z...@p...onet.pl> skribis:

> to jest proste na diecie montignaca

zapewne proste jak kilo sznurka w kieszeni.

> "Dr" Kwasniewski nie jest doktorem
> bo nie ma doktoratu.

nie ma go wiekszosc doktorow:)

30. Data: 2002-05-08 20:01:53

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niewielka nadwaga wynika u mnie z zupełnie innych powodów. Teraz też jem
> węglowodany (100-400 g dziennie) i chudne. To obala teorię, że tyje się

tyje sie od "złych weglowodanów'!!!!!!!!!!sa tez inne ktore sa nam ludkom
bardzo potrzebne gdyz zawieraja inne substancje np wit C

czy mozna dostarczyc witamine c nie z weglowodanów?????

> --
> Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
> http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
> ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

nowy - dieta
Kakao
Kulturysci - pomocy
pomocy!!!
dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?