chleb

1. Data: 2003-08-06 10:48:35

Temat: chleb
Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz nie moge dostac w Wawie porzadnego chcleba, chcialabym sama go
upiec. Problem w tym, ze mam do dyspozycji (ze sprzetu) niezbyt duzy
piekarnik elektryczny (z mikrofala) i kilka blaszek, ktore do niego pasuja.
Ma ktos moze sprawdzony przepis na chleb?

Izza
--
*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*
redaktor Izabela Kopij

1. Data: 2003-08-06 10:54:10

Temat: Re: chleb
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Kopij wrote:

> Poniewaz nie moge dostac w Wawie porzadnego chcleba,

nie moge zgodzic sie z tym stwierdzeniem - sa w wawie miejsca, gdzie mozna
kupic naprawde dobry chleb
np. miedzy 13-15 przy ul.ogrodowej na tylach sadu (prawie na rogu z al.jana
pawla) podjezdza samochod z ktorego bardzo mily wasiasty pan sprzedaje pyszne
chlebusie (bez spulchniaczy, na zakwasie)
przyklad 2 - budka na targowisku przy rondzie wiatraczna z pieczywem z
radzymina -rownie dobry (choc drozszy) chleb, ja ukochalem sobie zwlaszcza
razowca z metra :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-06 11:05:43

Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> al.jana pawla) podjezdza samochod z ktorego bardzo mily wasiasty pan
> sprzedaje pyszne chlebusie (bez spulchniaczy, na zakwasie)

miedzy 13 a 15 siedze w pracy :( i nie bardzo jest czas biegac za chlebem,
szczegolnie do centrum, do ktorego mam dosc spory kawalek.

przyklad 2 - budka na targowisku przy rondzie wiatraczna z pieczywem z
> radzymina -rownie dobry (choc drozszy) chleb, ja ukochalem sobie zwlaszcza
> razowca z metra :)

a tego to nawet nie mam pojecia gdzie jest:(

Izza

--
*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*

1. Data: 2003-08-06 11:11:53

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miedzy 13 a 15 siedze w pracy :( i nie bardzo jest czas biegac za chlebem,
> szczegolnie do centrum, do ktorego mam dosc spory kawalek.

wiesz, ja ci podalem przyklady ze swojego podworka,
nie moglem po prostu zgodzic sie z opinia, ze nie ma dobrego chleba w wawie
powiedz w jakim rejonie miasta mieszkasz - moze ktos bedzie w stanie wskazac ci
miejsca, gdzie kupisz dobry chlebek
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-06 11:22:19

Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisał:

> [...]
> wawie powiedz w jakim rejonie miasta mieszkasz - moze ktos bedzie w stanie
> wskazac ci miejsca, gdzie kupisz dobry chlebek

Natolin
a chlebek kupowalam jeszcze na Goclawiu swego czasu, ale efekt byl dokladnie
taki sam.
Inna sprawa, ze sama chcialabym upiec chlebek. Co to za kobieta, ktora
chleba u umie upiec :)

Izza

--
*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*

1. Data: 2003-08-06 11:26:06

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Kopij napisal(a):

>Poniewaz nie moge dostac w Wawie porzadnego chcleba,

Kilka budek z dobrym chlebem jest na targowisku na Banacha.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-06 11:36:43

Temat: czestochowska Hamerla, a hala Banacha/Re: chleb
Od: "mgr dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci

> Kilka budek z dobrym chlebem jest na targowisku na Banacha.
Ty chyba z tej Warszawy to tylko znasz targowisko na Banacha.
dzdzownica

1. Data: 2003-08-06 11:38:00

Od: "mgr dzdzownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izabela Kopij" <i...@l...com.pl> napisal w wiadomosci

> Poniewaz nie moge dostac w Wawie porzadnego chcleba,
Co takiego porzadny chleb, bo nie wiem. Kobieta porzadna, a to co innego.
dzdzownica

1. Data: 2003-08-06 11:40:55

Od: "dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Kopij" <i...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> Inna sprawa, ze sama chcialabym upiec chlebek. Co to za kobieta, ktora
> chleba u umie upiec :)
>
> Izza

Brawo!!

1. Data: 2003-08-06 11:46:21

Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mgr dzdzownica napisał:

> Uzytkownik "Izabela Kopij" <i...@l...com.pl> napisal w wiadomosci

> Co takiego porzadny chleb, bo nie wiem. Kobieta porzadna, a to co innego.
> dzdzownica

coz za zaszczyt... dzdzownica odpowiedziala na posta. Porzadnych kobiet nie
ma. Jesli wydaje sie ze sa, to znaczy, ze sa lepszymi aktorkami niz sie
mozna sie spodziewac.

Izza
--
redaktor Izabela Kopij
e-mail i...@l...com.pl
Magazyn Linux+, ul. Konstruktorska 6, Warszawa

Kto i dlaczego spamuje prk?
Samotny mężczyzna w średnim wieku zjadłby coś na obiad
sok kapuściany "Kacuś"
Sok z brzozy - Oskola
[OT]Jader