chłodnika łaknę...

1. Data: 2002-07-09 14:15:31

Temat: chłodnika łaknę...
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
od tygodnia serwuję to samo - jogurt, woda, ogórek, jajo, zielenina... Już
mam dość, a jednocześnie jak pomyślę o ciepłej zupie w te upały... Coś
prostego i zimnego na pierwsze danie?

Namaste!

EuGeniusz Dębski

1. Data: 2002-07-09 14:35:59

Temat: Re: chłodnika łaknę...
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> napisał w
wiadomości news:ageram$sd5$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> od tygodnia serwuję to samo - jogurt, woda, ogórek, jajo, zielenina... Już
> mam dość, a jednocześnie jak pomyślę o ciepłej zupie w te upały... Coś

Zimna mozarella + zimne pomidorki + zimne oliwki + pyszna oliwa + olej z
pestek dyni + aceto balsamico
Mniam........
AniaK

1. Data: 2002-07-09 14:41:58

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup w kartonie barszcz czerwony (KNOR,KRAKUS) wlej do gara, 2 szklanki
kefiru lub jogurtu, szklanka śmietany - zmiksować. Ogórek wężowy 1-2 szt
pokrojony w talarki, 4 łyżki koperku, pokrojone w cząstki jajo na twardo.
Wydawać z lodówki.

1. Data: 2002-07-09 14:57:33

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> napisał(a):

> [...]
> od tygodnia serwuję to samo - jogurt, woda, ogórek, jajo, zielenina... Już
> mam dość, a jednocześnie jak pomyślę o ciepłej zupie w te upały... Coś

Jakie upały ? Gdzie Wy mieszkacie, że wam ciepło doskwiera ? Ja chcę upału, a
tu ledwie 22C.

turecky

1. Data: 2002-07-09 15:06:25

Temat: Re: Re: chłodnika łaknę...
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie upały ? Gdzie Wy mieszkacie, że wam ciepło doskwiera ? Ja chcę upału, a
> tu ledwie 22C.
>
> turecky

W Berlinie mamy akurat 35C, wystarczy?

Waldek

1. Data: 2002-07-09 15:08:18

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Berlinie mamy akurat 35C, wystarczy?
>
> Waldek

Ja chcę do Berlina!!! 35 C to jest to, co tygrysy lubią najbardziej

turecky

1. Data: 2002-07-09 15:45:53

Temat: Re: chłodnika łaknę... ot
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky <t...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ageu92$h86$...@n...gazeta.pl...

> Ja chcę do Berlina!!! 35 C to jest to, co tygrysy lubią najbardziej
>
> turecky

no coz, rzecz gustu i zdrowia.
mi tam goraco

wkn

1. Data: 2002-07-09 15:49:17

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

a do tego raki lub krewetki....

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-07-09 17:56:46

Temat: Re: ch?odnika ?akn?...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jul 2002 15:08:18 +0000 (UTC), "turecky"
<t...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Ja chc? do Berlina!!! 35 C to jest to, co tygrysy lubi? najbardziej
>
>turecky

a pytales tygrysa o zdanie?????

wlasnie kropi u nas...jak fajnie, letni deszczyk, co podleje
troszke ogrodek

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-09 17:57:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Jul 2002 15:49:17 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>a do tego raki lub krewetki....
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

i w tych rakach ma NA Slup wejsc czy jak???

Poprawa nastroju
wyjazd weekendowy
Kluski z jagodami
zaskoczyc babcie...