chodzi za mną ciasto z bananami ...

61. Data: 2012-03-22 16:56:19

Temat: Re: chodzi za mną ciasto z bananami ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:52:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-03-22 17:04, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> W q.rze
>
> Q.ra

O qfanda.
--

XL

62. Data: 2012-03-22 17:29:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-22 16:40, Ikselka pisze:

> Z tym drzewem to trochę trudno będzie, bo bananowiec to nie drzewo, to
> roslina zielna, bylina...

OK - musiałabyś pojechać do ciepłych krajów i sama sobie banany z
_byliny_ zerwać. :-D

BTW Widziałam bananowce rosnące w naturalnym dla nich klimacie. Jeśli
nawet to byliny, to do drzew z wyglądu niczego im nie brak, potrafią
mieć po kilka- kilkanaście metrów wysokości.
Ewa

63. Data: 2012-03-22 17:30:25

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 22 Mar 2012 16:16:28 +0100, Stefan napisał(a):
> Dzięki, ale aż tak łakoma nie jestem, żeby się tułać po Izraelu - starczy
> mi parę tych maluśkich, z Makro :-)
> --
Ale jakie ciasta robią, ludzie, kto lubi ulepki będzie w raju, ja tam
zapycham się rybkami, takie cuś podobne do makreli, marynowane, ciastowane,
farbowane na buraczkowo, z przyprawami, mówię wam - orgia. A ryba św Piotra
i takie fajniste pasty... chyba po świętach mnie poniesie...
pozdr
Stefan

64. Data: 2012-03-22 17:31:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-22 16:37, Ikselka pisze:

> No tak by wypadało w necie, zwłaszcza przy lakonicznych wypowiedziach.
> Duchem swiętym nikt nie jest.

Staram się powściągać okazywanie emocji. ;-P <=specjalnie dla Ciebie.

Ewa

65. Data: 2012-03-22 17:38:02

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym drzewem to trochę trudno będzie, bo bananowiec to nie drzewo, to
> roslina zielna, bylina...

ale te 2-3 metry ma...
pozdr
Stefan

66. Data: 2012-03-22 17:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 18:38:02 +0100, Stefan napisał(a):

> ale te 2-3 metry ma...

A jakie trawki rosną w szerokim świecie!
http://tiny.pl/hpr26

--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

67. Data: 2012-03-22 18:32:37

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 16:25:05 +0100, medea napisał(a):

> Też nie lubię przetworzonych, a surowe bardzo. Ale w dzieciństwie raz
> kiedyś jadłam (na wczasach w Bułgarii) takie sprasowane kandyzowane (?)
> banany, miały brązowy kolor. Były pyszne. Nigdy później czegoś podobnego
> nie jadłam. Ciekawy to był smak.

A w takiej formie nigdy nie jadłam, ale coś mi się majaczy, że chyba gdzieś
widziałam...

Pozdrawiam,
M.

68. Data: 2012-03-22 18:32:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie znam jeża. Ja taki kopiec kreta z bananami miałam na myśli. Jakoś nie
> rajcuje mnie to ciasto.

Ciasto - jeż.
Podobne do kreta, bo ciasto ciemne, do tego bita śmietana , i tą bita
śmietaną zamalowuje sie banany w środku ciasta.
Kształt to pszecież drobiazg.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

69. Data: 2012-03-22 18:37:20

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:32:47 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciasto - jeż.

Domyślam się ;) Ale nigdy nie jadłam.

> Podobne do kreta, bo ciasto ciemne, do tego bita śmietana , i tą bita
> śmietaną zamalowuje sie banany w środku ciasta.
> Kształt to pszecież drobiazg.

No jasne. I kształt, i nazwa nie mają aż takiego znaczenia (ale trochę
jednak mają) ;)
Najważniejszy smak :)

Pozdrawiam,
M.

70. Data: 2012-03-22 18:54:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Mar 2012 16:22:53 +0100, Nixe napisał(a):

> A chodzi mi o jakieś takie miękkie, gąbczaste i nie o smaku banana, tylko
> właśnie z bananami. I nie na wierzchu, jak placek z wiśniami, tylko, żeby
> były kawałki w środku i konsystencja lekko zakalcowata.

A jakbyś zrobiła wg tego przepisu - zamiast jabłek pogniecione banany:
http://emigrantki-gotuja.blog.onet.pl/Szarlotka-sypa
na,2,ID439944250,n
Jestem pewna, że to będzie to.
--

[...]

Pikutek :-)
przechowywanie surowego ciasta drożdżowego
zielony barwnik
Sex PERVERT Photography by MarkW.Decker
Nanees F.reebies!!