chrzest

1. Data: 2001-12-19 07:56:58

Temat: chrzest
Od: "MARCIN" <M...@O...POCZTA.PL> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę, potrzebuje dobrych przepisów na ciepłe danie na chrzciny.
Z góry dziękuję. Marcin

1. Data: 2001-12-19 09:10:26

Temat: Re: chrzest
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wielką prośbę, potrzebuje dobrych przepisów na ciepłe danie na chrzciny.
> Z góry dziękuję. Marcin

określ się trochę: ile sztuk ludzi, jakie uwarunkowania tradycją no i
warunki brzegowe (ile chcesz wydać). Jeszcze takie drobiazgi, jak np.
ile masz km do dobrze zaopatrzonego slepu i czy ci się chce tam jechać.

Waldek

1. Data: 2001-12-19 12:48:10

Od: "MARCIN" <M...@O...POCZTA.PL> szukaj wiadomości tego autora

14 osób, sklepy blisko, cenowo 100-200zł wszystko, nie musi być jakaś
potrawa tradycyjna, najważniejsze by byo dobre
Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...fu-berlin.de...

1. Data: 2001-12-19 12:51:45

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja robilam chrzciny kilka mies temu, z tresciwszych dan robilam:
piers indycza z nadzieniem paprykowo-serowym
zrazy cielece - cos ala saltimbocca ( pewnie zle to pisze ;-)
oraz czysty rosol z warzywami julienne ( tez pewnie zle ;-) )

Ewentualne przepisy chetnie w razie potrzeby udostepnie.

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-19 13:35:14

Od: "bynek" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Za takie pieniendze to proponuje:
1. Herbata z rumem
2. Duza gora chrupek i chipsów.
3. Dla głodnych "zupa nic".
Chcesz wiencej dopisz jeszcze jedno zero!!!.

1. Data: 2001-12-19 14:06:54

Od: "iza" <i...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przesadzaj....2 kilo schabu to 40 zl
mozna kupic piers z indyka i bedzie jeszcze taniej...
nalozyc do srodka suszonych sliwek, rolowac, upiec do tego ziemniaczki,
surowka..
zupa.. najlepiej jakas delikatna..
na rosole z warzywami i mieskiem
do tego tort (magdaleny B. polecam) bialy
i wystarczy
co sie maja ludziska najadac :)
w 100 sie zmiescisz..
a kolejna stowke wydasz na wedliny, chleb...
alkoholu sie nie pije to najwiekszy wydatek odpada..

pozdrawiam
iza

1. Data: 2001-12-19 14:28:28

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

MARCIN wrote:

> 14 osób, sklepy blisko, cenowo 100-200zł wszystko, nie musi być jakaś
> potrawa tradycyjna, najważniejsze by byo dobre

no to może:
chili con carne
schab nadziewany (śliwkami, tu był parę dni temu, albo lomo mechado,
kiedyś podawałem)
rolady, kluchy i modra kapusta
do tego jakieś sałatki zielone.

Ja bym (jakbym chrzest wyprawiał) zrobił wielki gar chili con carne, do
tego bułka paryska i różne sałaty.

Ma to być na siedząco czy bardziej stojące?

Waldek

1. Data: 2001-12-19 19:06:10

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bynek" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> Za takie pieniendze to proponuje:
> 1. Herbata z rumem
> 2. Duza gora chrupek i chipsów.
> 3. Dla głodnych "zupa nic".
> Chcesz wiencej dopisz jeszcze jedno zero!!!.

No wiesz????!!!!! sa ludzie ktorzy niwe dysponuja trzema tylko dwoma zerami
a i za 2 zera mozna porzadnie nakarmic 14 osob np: 10kg kurczakow bedzie
kolo 50zl a z trego mozna zrobic 20 porzadnych porcji do tego po kilu
ziemniakow na glowe to ok 14zl to mamy 64zl do tego tradycyjnie marchewa lub
inna surowa to tez jakies 20 zl to razem 80 no z brzegqami liczmy 100 chyba
100 na zupe i jakies ciasto wystarczy? (np jakis rosolek tradycyjnie z
makaronem domowym, a ciasto? np kruche + [piuszka mleka skondensowanego
slodzonego + orzechy)
Aga

1. Data: 2001-12-19 20:34:49

Od: "bynek" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo przepraszam, ale kiepski jestem z rachunkow,
a z kalkulacji w szczegolnosci.
A to, ze za 100 nic nie da sie zrobic, to mi podpowiedzial kolega,
zerkajacy z boku na ekran. On sie zna na rzeczy (podobno???),
poniewaz konczyl "wyzsze studia" w zawodowce gastronomicznej
jakies 10 lat temu.

1. Data: 2001-12-19 20:44:32

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

bynek wrote:

> [...]
> zerkajacy z boku na ekran. On sie zna na rzeczy (podobno???),
> poniewaz konczyl "wyzsze studia" w zawodowce gastronomicznej

da się, choć wykwintne nie będzie. Ale na "stojaka" się da zrobić. Np.
chili con carne i sałatkę, jak już opisałem. Bigos też zmajstrujesz, jak
się uprzeć, albo i grochówkę. Albo idziesz do sklepu, jak chcesz danie
mięsne to do stoiska takowego i patrzysz co jest w promocji. Kupujesz i
pytasz na grupie co z tego zrobić ;-))

Waldek

Swojski Majonezik
O Swietach/Dluuuugie