Re: chwale- Dove z samopalaczem

Data: 2006-08-03 20:35:06
Temat: Re: chwale- Dove z samopalaczem
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 sierpnia 2006 07:40 użytkownik
ewka, sącząc kawkę, wyklepał:

> To ja od siebie dodam jeszcze, ze mam Johnson's Holiday Skin i tez zadna
> rewelka.

No to ja was nie rozumiem. Po kiego się tak pałować? :)) Nie lepiej we
własnej skórze? Wiadomo, że fajnie, jak się jest opalonym, ale te akrobacje
z samoopalaczami.... Mnie to kompletnie zniechęca. Podziwiam was, że się
wam chce :)

Krusz.
--
Kruszyna