[chwalę] baza pod cienie ArtDeco

1. Data: 2005-01-10 13:55:05

Temat: [chwalę] baza pod cienie ArtDeco
Od: "Darka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Nie mogę się powstrzymać przed recenzją bazy pod cienie ArtDeco.
Używam jej od tygodnia i uważam ją za najdoskonalszy i absolutnie
nieprzereklamowany kosmetyk tego typu. Idealnie 'przytrzymuje' cienie na
powiece i pod łukiem brwiowym. Mój problem z 'grupowaniem' się cieni zniknął
po użyciu bazy (bez względu na markę i kolor cieni). Cienie trzymają mi się
od rana do wieczora (pod warunkiem, że akurat przez dzień nie dotknę się
palcami w powiekę).
Cudowny produkt! Cena adekwatna do jakości i nawet mała pojemność nie psuje
uczucia zadowolenia z bazy.
Polecam gorąco!
Darka

1. Data: 2005-01-10 14:17:56

Temat: Re: [chwalę] baza pod cienie ArtDeco
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Cudowny produkt! Cena adekwatna do jakości i nawet mała pojemność nie
> psuje uczucia zadowolenia z bazy.

A jaka jest ta cena?:-)
k.

1. Data: 2005-01-10 14:30:39

Od: "Darka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał
> A jaka jest ta cena?:-)

Około 35 zł za... 5 ml.

D.

1. Data: 2005-01-10 15:25:54

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darka <d...@g...pl> napisał(a):
> Cena adekwatna do jakości i nawet mała pojemność nie psuje
> uczucia zadowolenia z bazy.

tak się zastanawiam, czym ta baza pod cienie różni się od bazy pod makijaż?
bo np. podkład można stosować i na twarz, i na powieki, więc dlaczego baza
wymaga oddzielnych preparatów? a podejrzewam, że ta pod makijaż większa i
taniej wychodzi.

1. Data: 2005-01-10 17:20:34

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Darka wrote:
> Około 35 zł za... 5 ml.

Ale jest baaaardzo wydajna.

--
star

1. Data: 2005-01-10 20:02:16

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Nie mogę się powstrzymać przed recenzją bazy pod cienie ArtDeco.
> Używam jej od tygodnia i uważam ją za najdoskonalszy i absolutnie
> nieprzereklamowany kosmetyk tego typu.

A jak jak zwyklę pochwalę bazę pod cienie Lumene - jest w podobnej cenie
jak Art Deco a ma 2x więkdsza pojemnosć, łatwiej się rozprowadza i
higieniczniej aplikuje (tubka a nie słoiczek, do którego trzeba wkładac
palec).
Ola

1. Data: 2005-01-10 20:17:21

Od: angela <angiw@[fuck_spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darka napisał(a):
> [...]
> palcami w powiekę).
> Cudowny produkt! Cena adekwatna do jakości i nawet mała pojemność nie psuje

A co sądzisz o bazie pod makijaz tejże firmy - bo własnie się
zastanawiam nad kupnem.
Pozdrawiam wszystkich Angela

1. Data: 2005-01-10 21:24:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik star, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ale jest baaaardzo wydajna.

Jak cholera. Moje 5 ml mam od kwietnia 2003 i jeszcze mi sie pudełeczko nei
skończyło. A używam praktycznie codziennie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-10 21:26:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Witajcie!
> Nie mogę się powstrzymać przed recenzją bazy pod cienie ArtDeco.

A nie mówiłam :)
> Cienie
> trzymają mi się od rana do wieczora (pod warunkiem, że akurat przez dzień
> nie dotknę się palcami w powiekę).

U mnie nawet potarcie oka (przez zapomnienie) nie spowodowało katastrofy.
CIeń siedział tak jak siedział, tylko w kąciku nieco go ubyło :)

> Cudowny produkt! Cena adekwatna do jakości i nawet mała pojemność nie
> psuje uczucia zadowolenia z bazy.

O wydajności już napisano. A ja dodam, że bardzo łatwo się ją zmywa razem z
cieniem. I to jest jej ogromna zaleta.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-11 06:29:45

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olga"

> [...]
> jak Art Deco a ma 2x więkdsza pojemnosć, łatwiej się rozprowadza i
> higieniczniej aplikuje (tubka a nie słoiczek, do którego trzeba wkładac

Doskonale, bo ja mam własnie Lumene, ale nie wiem, czy ja jej źle używam,
czy coś... no po prostu cienie mi się nie trzymają, przynajmniej nie tak
długo, jak wszyscy zachwalają. Po pieciu godzinach mam tragiczne wspomnienie
po makijażu.
Jak tego w takim razie używać?

Czarnulka

pytanie o hormony - hirsutyzm