chwalę się...(długie)

21. Data: 2004-03-05 13:00:12

Temat: Re: chwalę się...(długie)
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Mar 2004 20:57:02 +0100, Joasia <a...@w...pl> napisał:

Ponieważ:
> 1. mój TZ uwielbia zupy zabielane śmietaną; z ziemniaczkami, albo
> kluseczkami, ewentualnie z ryżem, a ja to wyelimnowałam...

Jak tylko ziemniaki to mozna je po prostu opuscic:) No z ryzem, albo
kluskami by byl "lekki" problem;)

Ale dzieki, ze mi przypomnialas:) Wydaje mi sie, ze barszcz bialy jest
zgodny z MM:) A to jest moja ulubiona zupa:)

A www.montignac.prv.pl??

> Jassne, juz sie przyzwyczaiłam i pamiętam, ze musze sie "pogibać" trochę
> :)

No to oklaski, usciski i w ogole:)

> Mi rowniez ubylo cos ok. 2 kg:)
>
> Gratuluję, mam nadzieję, ze tez wytrwasz i waga dalej bedzie leciała w
> dół
> :)

Jak juz pisalem, lekka poprawka:) 3 kilo w 8 dni:)

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

22. Data: 2004-03-05 13:02:22

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-03-05 13:33:54

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:

[cut]

Tylko dwa identyczne posty, zamiast trzech.
Robisz postepy.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

24. Data: 2004-03-05 15:03:45

Od: "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> dniowej diety. Postanowiłam zmienić sposób odżywania i wprowadzic
> ćwiczenia. No i udało się! W ciągu tygodnia ubyło mi 2 kg, ubrania
> stały sie luźniejsze, nie chodze głodna, czuję sie dobrze.
> Wyeliminowałam z jadlospisu ziemniaki, chleb pszenny, makaron; potrawy
> mączne, smażone. nie jadam tez zup - choc bardzo lubię.
> "Pochłaniam" za to różne kasze; warzywa, mięso drobiowe i ryby -
> gotowane, sałatki z oliwą, owoce, jogurty i serki 0% itp.
> Od 4 dni ćwiczę wieczorami. Mam nadzieję, ze dalej moja dieta będzie
> taka skuteczna i ja bedę wytrwała bo ciągle chce mi sie słodyczy i

3mam, 3mam!
Ale, kilka uwag z doświadczenia ponad rocznego:
1. zima jest trudna do regularnego ćwiczenia, jak jest ciepło to wiadomo,
ale jak zima, zimno, ciemno, wracasz do domu po 19, to co możesz zrobić?, no
własnie jakie ćwiczenia kombinujesz
2. początki są wbrew pozorom łatwiejsze bo napedza Cię coraz bardziej dobry
efekt, u mni epsychologicznie działa(ł) efekt lawiny, ale potem:
3. stres jest zgubny - miałem w tym czasie 2, 3 _mocno_ stresujące
sytuacje i odbiło się to na wadze
oraz
4. z czasem jest coraz trudniej tracic na wadze i to co raz bardziej
denerwuje, dlatego
5. walcz od poczatku nie tylko o spadek ale i o utrzymanie

3maj się mocno!

--

Pozdrowienia
Hubertus Blues

25. Data: 2004-03-05 15:49:32

Od: "Małgorzatka+" <malgorzatka_sio z tym_@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> Ale dzieki, ze mi przypomnialas:) Wydaje mi sie, ze barszcz bialy jest
> zgodny z MM:) A to jest moja ulubiona zupa:)

Niestety nie jest zgodny, przeciez jest w nim maka - a do tego smietana,
kielbasa itd. :)
Pozdrawiam,
Malgorzatka

26. Data: 2004-03-05 16:00:48

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:

> Jak tylko ziemniaki to mozna je po prostu opuscic:) No z ryzem, albo
> kluskami by byl "lekki" problem;)

No właśnie więc wole gotowac osobno :)

> Ale dzieki, ze mi przypomnialas:) Wydaje mi sie, ze barszcz bialy jest
> zgodny z MM:) A to jest moja ulubiona zupa:)

Ja tez bardzo lubię, ale teraz to sobie mogę tylko pomarzyć...

> A www.montignac.prv.pl??

Dzieki :)

> No to oklaski, usciski i w ogole:)

Dzieki, dzieki :)

> Jak juz pisalem, lekka poprawka:) 3 kilo w 8 dni:)

Nieźle :)

Pozdrawiam, Asia.

27. Data: 2004-03-05 16:02:32

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Naprawde ci sie nie otwiera?Hmm, sama nie wiem, moze sprobuj z linku

Już jest wszystko ok, to może coś z moim internetem,bo ostanio szwankuje...
Bardzo "grzeczne" przepisy :)

Pozdrawiam, Asia.

28. Data: 2004-03-05 16:08:55

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hubertus Blues wrote:

> 3mam, 3mam!

Dzieki; kolejny dobry "duszek" :)

Jestem wdzięczna za Twoje uwagi. Na razie jestem bardzo konsekwentna i
rygorystyczna. Nie ma żadnych odstępstw od narzuconego sposobu odżywiania.
Wiem, ze stres moę byc powodem podjadania, ale ja nie dam się!

Pozdrawiam, Asia.

29. Data: 2004-03-05 19:08:25

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Mar 2004 16:49:32 +0100, Małgorzatka+ <malgorzatka_sio z
tym_@interia.pl> napisał:

> Niestety nie jest zgodny, przeciez jest w nim maka - a do tego smietana,
> kielbasa itd. :)

OK. Maka na pewno odpada. Ale smietana i kielbasa?? Ze niby za duzo
czerwonego miesa, tak?

30. Data: 2004-03-05 20:38:40

Od: "Małgorzatka+" <malgorzatka_sio z tym_@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK. Maka na pewno odpada. Ale smietana i kielbasa?? Ze niby za duzo
> czerwonego miesa, tak?

Chodzilo mi o to polaczenie - maka + smietana/kielbasa (czyli weglowodany i
tluszcz). No bo ostatecznie w tym zakwasie do barszyku jest chyba maka
żytnia, wiec sam zakwas chyba jest ok, ale kto zje sam zakwas ? :))
Pozdrawiam,
Malgorzatka

[MM] ciąg dalszy...
siemie lniane