chyba nie do konca rozumiem

101. Data: 2011-11-23 19:12:51

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:00, Ikselka pisze:

> A ja tak wyceniam (tzn wyżej) wszystkich zamordowanych w Katyniu.

I wyżej niż usunięte zygoty?
Tak się pytam, bo u nas na cmentarzu jest symboliczny krzyż i wiszą na
nim zarówno tablice upamiętniające zgładzonych w Katyniu jak i
pomordowane dzieci poczęte.

N.

102. Data: 2011-11-23 19:14:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:11:45 +0100, Nixe napisał(a):

> Już tak nie narzekaj, bo Ty się na to przedłużenie i tak nie załapiesz.

Nie jestem tak samolubna, jak Ty, żeby martwić się tylko o siebie.

103. Data: 2011-11-23 19:16:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:12:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jeżeli rodzina traci głowę
> (głównozarabiającego), który przez x lat mógł tę rodzinę utrzymywać vide
> rodzina Putry, to IMO można oszacować, jakie konkretnie straty
> materialne przyniosła ta śmierć.

Nooo, Paulina! Pogratulować!
Rodziny katyńskie tak samo mają prawo do takich szacunków.
I rodziny ofiar katastrofy Casy.

Wszystkie te ofiary poległy na służbie narodowi.

104. Data: 2011-11-23 19:17:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:16:38 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jaidek$crs$12@node2.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Czyli gdyby zginął mąż-milioner...
> ...nie, to nie może tak działać ;)

Rodzina męża-milionera nie musi się martwić o jakieś tam 250 tysięcy
odszkodowania. Chyba, że szkoda jej ich, bo się na benzynę przyda...

105. Data: 2011-11-23 19:18:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 01:17:22 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Niechaj kazda rodzina, ktorej zginal w wypadku
> glowny zarabiajacy, sklada takie wnioski.

Jak Wy, ludzie, nie rozróżniacie poziomu odpowiedzialności...

106. Data: 2011-11-23 19:19:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:20:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> BTW 250 tys złotych to nie jest jakaś ogromna suma.

Nie jest.
Niebotycznie wyżej można wycenić stratę państwa z powodu śmierci tych
osób...

107. Data: 2011-11-23 19:21:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nooo, Paulina! Pogratulować!
> Rodziny katyńskie tak samo mają prawo do takich szacunków.
> I rodziny ofiar katastrofy Casy.
>
> Wszystkie te ofiary poległy na służbie narodowi.

I ku chwale ojczyzny.
Nie mieszaj mordu katyńskiego z katastrofami lotniczymi. To naprawdę
niemoralne. Przeczytaj wywiad z Syriusz-Wolską, doskonale to opisuje.

--

Paulinka

108. Data: 2011-11-23 19:22:09

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:12, Ikselka pisze:

> Tak, narażali - niestety jak widać skutecznie.

W jaki konkretnie sposób narażali życie?
Kurczę, to może gdyby przeżyli, to jakaś bonusowa gratyfikacja by im się
z powodu tego wyjazdu należała?

> Dla dobra ojczyzny - tak, dla dobra ojczyzny.

A wizyta Premiera nie wystarczyła? Za mało się narażał?

> To dobro polega i na tym, żebyś się i Ty wreszcie dowiedziała, co się stało
> w Katyniu i dlaczego.

Ale ja to wiem od dawna i bez wyjazdu śp. Prezydenta.

> Nie widzę związku.

Po prostu decydujesz wg sobie tylko znanym kryteriom czyje życie ma
większą wartość, a tym samym, czyja śmierć zasługuje na większy szacunek.

> Mówimy o zamachu lotniczym na elitę polityczną i kulturalną w czasie
> pozostawania w służbie narodu.

Dlatego mówię - pomyliłaś chyba wątki.

> A uzasadnienie, czyli genezę historyczną tych "uroczystości" oraz ich wagę
> radzę Ci sobie jednak dobrze uświadomić

Znam genezę uroczystości, ponieważ raptem kilka dni wcześniej odbyła się
identyczna z udziałem Premiera.

> dla odróżnienia od wyjazdu integracyjnego z Twojej firmy.

Niestety nie mamy wyjazdów integracyjnych.
Skarb Państwa jak na złość nie funduje takich atrakcji prywatnym firmom.

N.

109. Data: 2011-11-23 19:23:40

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:14, Ikselka pisze:

> Nie jestem tak samolubna, jak Ty, żeby martwić się tylko o siebie.

O zabranie przywilejów górnikom też się tak martwisz? :)

N.

110. Data: 2011-11-23 19:25:30

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:18, Ikselka pisze:

> Jak Wy, ludzie, nie rozróżniacie poziomu odpowiedzialności...

Jak Ty, kobieto, nie widzisz tego, że wszyscy mamy identyczne żołądki.

N.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza