chyba nie do konca rozumiem

361. Data: 2011-11-25 20:35:22

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 21:20, michał <6...@g...pl> wrote:

> Pracuję nad tym, żeby uwielbić Ikselkę.

Masochista :)

362. Data: 2011-11-25 20:41:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:35, Hanka pisze:
> On 25 Lis, 21:20, michał<6...@g...pl> wrote:
>
>> Pracuję nad tym, żeby uwielbić Ikselkę.
>
> Masochista :)

Ale jaki pracowity! :)

michał

363. Data: 2011-11-25 20:56:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:07:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> W Smoleńsku zawiniła zwykła ludzka głupota i cały szereg niedopatrzeń, a
> nie celowe działanie obcych sił.

Ręcoopad. Nosz nie piszę o winnych katastrofy, kobieto!
Szkoda słów.
Naprawdę uważam, że parytet w polityce to utopia... Kobiety są po prostu i
zwyczajnie głupie.
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

364. Data: 2011-11-25 21:01:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ręcoopad. Nosz nie piszę o winnych katastrofy, kobieto!
> Szkoda słów.
> Naprawdę uważam, że parytet w polityce to utopia... Kobiety są po prostu i
> zwyczajnie głupie.

ZAMACH nasz Ty kwiecie inteligencji kobiecej. To Ty pisałaś o zamachu, a
ja o katastrofie lotniczej.

--

Paulinka

365. Data: 2011-11-25 21:07:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:13:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ironii nie czujesz?

Nie.
Podobnie jak wtedy, kiedy ktoś sobie podśmiechujki robi z hymnu i flagi.

366. Data: 2011-11-25 21:07:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 11:14:30 +0100, Paulinka napisał(a):

> Uczę się wyłącznie od najlepszych :>

No wreszcie.

367. Data: 2011-11-25 21:10:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No wreszcie.

Jak mnie jeszcze Lebowski nauczy ułamków to będziemy w domu :>

--

Paulinka

368. Data: 2011-11-25 21:11:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie.
> Podobnie jak wtedy, kiedy ktoś sobie podśmiechujki robi z hymnu i flagi.

A jak założę kominiarkę, to będzie lepiej?

--

Paulinka

369. Data: 2011-11-25 21:51:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:56, XL pisze:

> Ręcoopad. Nosz nie piszę o winnych katastrofy, kobieto!
> Szkoda słów.
> Naprawdę uważam, że parytet w polityce to utopia... Kobiety są po prostu i
> zwyczajnie głupie.

Obraziłaś moje uczucia! Ręce precz od mojej kobiety!

michał

370. Data: 2011-11-25 21:51:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 18:08:46 +0100, michał napisał(a):

> A więc umiar wszędzie mile widziany. W asertywności także. Nie wiem
> tylko, czym ograniczyć samouwielbienie.

Własnym :->

[...]

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza