Re: ciągle gorąco i duszno mi

Data: 2006-10-27 10:16:04
Temat: Re: ciągle gorąco i duszno mi
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ehskjj$7sp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Proszę nie pleść bzdur...!!!! Bo jedzenie pieczywa i po 5 razy
> dziennie owoców, jarzyn i słodkich soków jest najbardziej szkodliwe
> dla człowieka...!!!!!! A tak zaleca Instytut Żywienia....
> Zgroza...!!!!

Prosze dokładnie zapoznać się z zaleceniami Instututu.

> I proszę więcej nie dyktować mi o czym mogę infornmować, czy też
> nakłaniać, a co nie... 17 lat temu skończyły się czasy kiedy była
> lansowana "jedynie słuszna droga" panie Li...:)))

Słusznie ktoś już zauważył, że jest to łamanie zasad pisania na tę
grupę - co więcej jest to notoryczne łamanie - mogą z tego wyniknąć
pewne nieprzyjemności.

> Czas i miejsce do informowania i lansowania wiedzy będę wybierał
> sam...:))) A posługuję się wiedzą w odróżnieniu od poglądów, którymi
> pan się zajmuje...
> I jak uzna pan jakąś dietę za złą, to niech najpierw sam pan to
> sprawdzi, a nie powiela bzdury po kimś...

Jestem wegetarianinem i dieta które próbujecie wciskać jest dla mnie nie
do zaakceptowania. Ale wegetarianizm jest mój - i nie rozgłaszam tego,
ani nie namawiam swoich pacjentów do zmiany diety na wegetariańską. Bo
lekarz nie jest od tego, by zalecać co mu się wydaje i do czego jest
przekonany, tylko, by zalecać to co znalazło uznanie i akceptację w
środowisku na podstawie wnikliwych niejednostkowych obserwacji. To że
dieta wegetariańska jest uznana za pełnowartościową dietę jest faktem -
jednak ja nie jestem od przewracania ludziom domu do góry nogami.