ciagle niewyspanie

1. Data: 2006-09-13 20:49:27

Temat: ciagle niewyspanie
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

od 2 tygodni wstaje o 8:00 do roboty, prawie codziennie
w pracy jestem nie do życia, niewyspany, senny, znużony itp.
za tym idzie gorsze poczucie psychiczne i irytacja.
Kawa, herbata, papieros, prawie nic nie daje, próbuję zasnąć
na 5-10 min w pracy, kiedys takie cos stosowalem gdy wczesnie
wstawalem, by zlapac rytm dnia na nowo.
Wczesniej wstawalem późno, między 11-13, ale rok temu
pracowałem 3 miesiące i też wstawałem, miałem takie same problemy
jak teraz, rozumiem niewyspanie poranne ale nie przez cały dzien chodzic
jak jakas snieta ryba, bez skupienia, siły i energii do myślenia.
Nie wierze ze niemozna się przyzwyczaić w 3 miechy do normalnego wstawania,
w dziecinstwie jak wstawałem do szkoły miałem podobne problemy, choć w
szkole koło 11 już czułem się ok, może że była aktywność na przerwach -
zabawy, bieganie
(ruch), a w robocie przez 8h przy kompie.
Jestem zażenowany, w takim stanie to mogę popracować max 3 miesiące, bo nie
wytrzymam
psychicznie i fizycznie, by wczesniej i szybciej zasypiać biorę melatonine -
skutkuje.

Prosze o jakieś poprady, moze ktoś ma podobnie.

--
gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200; 2x512ram (Goodram);

2. Data: 2006-09-13 22:37:14

Temat: Re: ciagle niewyspanie
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od 2 tygodni wstaje o 8:00 do roboty, prawie codziennie
> w pracy jestem nie do życia, niewyspany, senny, znużony itp.

Też tak miałem swego czasu. Do tego ból w klatce spowodowany stresem.

> Prosze o jakieś poprady, moze ktoś ma podobnie.

Zacząłem brać duże dawki magnezu (jakieś 3x zalecana dzienna porcja) i
preparaty witaminowo-mineralne (Vitaral). Po kilku tygodniach sytuacja
się poprawiła. Zauważyłem jednak myk z magnezem taki, że od zwiększonych
dawek znacznie szybciej browar przelatuje przez nerki i trzeba w nocy
wstawać.

--
poleasingowy P3 800EB na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie

3. Data: 2006-09-14 07:22:18

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:af716$45086ed4$3eb3203f$6099@news.chello.pl...
> od 2 tygodni wstaje o 8:00 do roboty, prawie codziennie
> w pracy jestem nie do życia, niewyspany, senny, znużony itp.
> za tym idzie gorsze poczucie psychiczne i irytacja.

Nie szukaj ludzi, którzy mają podobne objawy zmęczenia, bo to wcale nie
oznacza, że Tobie pomogą... Na pewno nie pomogą żadne lekarstwa, bo nasz
organizm... nie składa się.z lekarstw.
Jest to sprawa wyłącznie złej diety. Im człowiekowi chce się dłużej spać, a
mimo tego wstaje smęczony i niewyspany, jest to wyraźny sygnał, że organizm
"z jakichś powodów" potrzebuje więcej odpoczynku na regenerację sił.
Stosowanie się do oficjalnie głoszonej piramidy żywieniowej bardzo temu
sprzyja. Jedzenie 5 razy dziennie warzyw, owoców, smarowanie chleba różnymi
margarynami, nutellami, jedzenie wyłącznie chudych mięs, chudszych serów -
wywołuje właśnie takie skutki. Jeżeli zamienić dużą ilość węglowodanów na
dużą ilość tłuszczu zwierzęcego, i jedzenie białka zwierzęcego o najwyższej
wartości, energia organizmu zaczyna zupełnie inaczej funkcjonować. Dorosły
człowiek powinien spać, a tym samym regenerować swoje siły w ciągu 5-6
godzin. Im lepiej je - tym krócej śpi.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-09-14 07:57:42

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" napisał ...

> od 2 tygodni wstaje o 8:00 do roboty, prawie codziennie
> w pracy jestem nie do życia, niewyspany, senny, znużony itp.

A o której kładziesz się spać wieczorem ?

Mała Mi

5. Data: 2006-09-14 20:13:19

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

23-24 najpozniej

Czy to jest wrazliwe jelito?
pytanki chirurgiczno ortopedyczne
Delikatna skora na stopach
Przepuklina- koszt prywatnej operacji?Lublin
Krótkotrwały i przemijający udar mózgu??