Re: ciagle niewyspanie

From: <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ciagle niewyspanie
Date: Thu, 14 Sep 2006 09:22:18 +0200

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:af716$45086ed4$3eb3203f$6099@news.chello.pl...
> od 2 tygodni wstaje o 8:00 do roboty, prawie codziennie
> w pracy jestem nie do życia, niewyspany, senny, znużony itp.
> za tym idzie gorsze poczucie psychiczne i irytacja.

Nie szukaj ludzi, którzy mają podobne objawy zmęczenia, bo to wcale nie
oznacza, że Tobie pomogą... Na pewno nie pomogą żadne lekarstwa, bo nasz
organizm... nie składa się.z lekarstw.
Jest to sprawa wyłącznie złej diety. Im człowiekowi chce się dłużej spać, a
mimo tego wstaje smęczony i niewyspany, jest to wyraźny sygnał, że organizm
"z jakichś powodów" potrzebuje więcej odpoczynku na regenerację sił.
Stosowanie się do oficjalnie głoszonej piramidy żywieniowej bardzo temu
sprzyja. Jedzenie 5 razy dziennie warzyw, owoców, smarowanie chleba różnymi
margarynami, nutellami, jedzenie wyłącznie chudych mięs, chudszych serów -
wywołuje właśnie takie skutki. Jeżeli zamienić dużą ilość węglowodanów na
dużą ilość tłuszczu zwierzęcego, i jedzenie białka zwierzęcego o najwyższej
wartości, energia organizmu zaczyna zupełnie inaczej funkcjonować. Dorosły
człowiek powinien spać, a tym samym regenerować swoje siły w ciągu 5-6
godzin. Im lepiej je - tym krócej śpi.
Pozdrawiam Jurek M.